הסרט שכבש את הקופות מפתיע בסרט המשך

קולנוע
לאחר שתפס את מקומו הראשון של "מהיר ועצבני 6" בטבלת שוברי הקופות, סרטו דל התקציב של ג'ייסון בלום "הטיהור" זוכה לסרט המשך, כך מתברר על פי דיווחי "ההוליווד ריפורטר".

הסרט שכבש את הקופות מפתיע בסרט המשך
הסרט שכבש את הקופות מפתיע בסרט המשך

בסופ"ש האחרון (ארה"ב) הוקרנו שתי סרטים חדשים שהתחרו על המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות לצד הסרטים "האשליה" ו-"הממלכה הסודית" שהוקרנו בבתי הקולנוע מזה שבועות אחדים, בראש הפסגה היה זה מותחן הפשע "מהיר ועצבני 6" אשר היווה אתגר רציני לסרטים; "לדפוק התמחות" בכיכובם של וינס ווהן ואוון וילסון כחברים מובטלים המנסים להשיג עבודה בחברת גוגל הגדולה, ולמותחן האימה של ג'יימס דימונאקו "הטיהור" בכיכובו של איתן הוק המגלם איש משפחה אשר מנסה להגן על משפחתו מהעולם האלים והרצחני המנסה לפרוץ אל ביתו.

סרטו של ג'יימס דימונאקו "הטיהור", מותחן אימה מצמרר בכיכובם של אית'ן הוק ("רוח זדונית") ולנה האדי ("משחקי הכס") היה זה שזכה בכל הקופה וכמובן במקום הראשון עם רווחים בסך 34 מיליוני דולרים לא מבוטלים. מי שעמד מאחורי ההפקה הדל תקציבית הוא ג'ייסון בלום אשר הפתיע את כולם ב-2007 בסרטו של הבמאי הישראלי אורן פלי "פעילות על טבעית" אשר הוביל לסדרת סרטים מצליחה כשהסרט הבא בסדרה, "פעילות על טבעית 5" צפוי להגיע אל בתי הקולנוע עוד השנה, והדבר המפתיע שהוא שהזמרת והשחקנית דמי לובאטו תככב בו.

מתרימים מטעם האגודה למען האיברים



הסרט "הטיהור" מתרחש ברחובותיה של לוס אנג'לס היכן שהפשע והאלימות אינם נראים בסביבה. דבר שנבע מיוזמה אשר התגבשה בין כל הפושעים לבין הממשלה שהחליטה להקדיש יום אחד בשנה במשך יממה שלמה אשר בה כל סוגי הפשעים מותרים (שודים, רציחות וכל דבר שהפושעים רוצים לעשות). העלילת הסרט מתמקדת במשפחה בעלת ארבעה נפשות בראשם עומד אב המשפחה, ג'יימס (אית'ן הוק) המנסה להגן על יקיריו מהפושעים המנסים לפרוץ אל ביתו. וזה קורה לאחר שבנו הצעיר (מקס בורקהולדר) צופה מבחין באדם שחור המבקש עזרה, וכשזה מאפשר לו להיכנס, הצרות מתחילות ואיתם מביאות פושעים עוטי מסיכות.



"הטיהור" בדומה לסרטו של אורן פלי "פעילות על טבעית", הוכיח כי גם סרטים דלי תקציב מסוגלים להצליח לא פחות מסרטים עתירי תקציב ושוברי קופות. אולפני יוניברסל, שהיו אחראים על הפקתו והפצתו של הסרט, החליטו להוציא לפועל את סרט ההמשך "הטיהור 2" שנכון לעכשיו עתיד להגיע אל בתי הקולנוע בשנה הבאה, אלא אם כן יגידו אחרת.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסרט שכבש את הקופות מפתיע בסרט המשך
סרטים בקולנוע