חוזרים למקורות: "הקוסם מארץ עוץ"

קולנוע
אז לאחר שצפינו בגרסתו הכה מוצלחת של סם ריימי "ארץ אוז", בקרוב הגרסה המקורית שעליה גדלנו, "הקוסם מארץ עוץ" תגיע אל בתי הקולנוע בגרסת ה-3D אשר תשרה על צופייה חוויה בלתי נשכחת.

חוזרים למקורות: "הקוסם מארץ עוץ"
חוזרים למקורות: "הקוסם מארץ עוץ"

בסרט איכותיים יש רגעים של יצירתיות קולנועית שאותה אנו חווים עוד כילדים הנחקקים בזיכרוננו לעד, וביניהם היו; סרטו של טים ברטון "צ'רלי בממלכת השוקולד" - אותו מפעל שוקולד מפורסם בתולדות הספרות והקולנוע כאחד שתמיד החזיר אותנו שנים אחורה לילדות כשהיינו קטנים והדברים שהכי אהבנו היו ממתקים. והסרט הנוסף הוא "הקוסם מארץ עוץ" משנת 1939 של הבמאי הנערץ ויקטור פלמינג אשר החזיר אותנו אל המקום שממנו יצאנו מפוקחים שבין היתר גם לימד אותנו שלא תמיד מה שזוהר הוא באמת כזה, והדבר החושב ביותר הוא שלמרות הקשיים בחיים, צריך להאמין יותר בעצמך.

על-פי דיווחי האתר "USA Today", הסרט "הקוסם מארץ עוץ" יוקרן בבתי הקולנוע השונים בטכנולוגיית התלת מימד וזאת כחלק מחגיגות ה-75 של אולפני מטרו גולדווין מאייר (MGM) אשר הפיקו את הסרט הנחשב לאחד מהגדולים בכל הזמנים. הסרט כאמור יוקרן בבכורה עולמית שכמובן בטכנולוגיית ה-3D בחודש ספטמבר 2013 במטרה להביא לצופים חוויה שונה ומהנה בניסיון להביא את אותה דורותי שאהבנו בימי ילדותינו.



השנה במרץ, הוקרן סרטו של סם ריימי "ארץ אוז" אשר תיאר את סיפורו של הקוסם מארץ עוץ לפני בואה של דורותי ונעלייה האדומות. הסרט, שהיה פריקוול ל"הקוסם מארץ עוץ" מ-1939, הצליח להביא איכויות חדשות וחוויה קצת יותר מהנה שאינה מביישת את המקור כפי שנעשה בגרסתו של טים ברטון "אליס בארץ הפלאות" שהיה לכישלון לא קטן. כמו בסרט המקורי, גם סרטו של ריימי התחיל בשחור לבן והמשיך בהרפתקה צבעונית אשר סחפה את הצופים לעולמו של הקוסם אוז שאותו גילם שחקן הקולנוע ג'יימס פרנקו המהולל.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חוזרים למקורות: "הקוסם מארץ עוץ"
סרטים בקולנוע