סקס, מירוצים וכריס המסוורת'

קולנוע
נחשף טריילר חדש לדרמת הספורט של רון הווארד "לחץ" אשר מציג את המסוורת' בפעולה על מסלול המרוצים ובנוסף את היריבות העומדת במרכז העלילה בין שני נהגים יהירים שחייהם מוטלים בספק.

סקס, מירוצים וכריס המסוורת'
סקס, מירוצים וכריס המסוורת'

הריגוש, הזוהר והמהירות הם חלק אינטגרלי מחייהם של נהגי המירוצים, אך עם זאת, מתחת לכל הדברים הללו מסתתרת האמת המכוערת שכל פעם שנהג מתחרה במרוץ שכמובן בשביל לנצח, הוא מעמיד את חייו בסכנה שלפעמים יכולה להיגמר בתאונה קטנה או אסון טרגי שלא ישכח לעולם. וכמו כן, סרטו של רון הווארד "לחץ" מתאר את הסכנות הקורות בזמן ששני גברים בעלי אגו נפוח מתחרים על תואר המקום הראשון בתחרות מרוצים אשר מובילה לתאונה טרגית עם תפנית מדהימה ההולכת כנגד כל הסיכויים.

"זה שקר שכל הנהגים אומרים לעצמם: מוות זה משהו שקורה לאנשים אחרים" כך נפתח הטריילר החדש ל"לחץ" מפי כריס המסוורת' כשברקע מכוניות נוסעות במהירויות מופרזות על מסלול בוגדני אשר בכל רגע נתון יכול לקחת חיי אדם. "לחץ" הינו דרמת ספורט המבוססת על סיפור אמיתי שבמרכזה עומדת יריבות המפורסמת בין ג'יימס האנט (כריס המסוורת') וניקי לאודה (דניאל ברוהל), אותה יריבות מדוברת אשר הובילה את השניים לסיכון חייהם. למרבה הצער ניקי לאודה עובר תאונה מחרידה שאותה הוא שורד כנגד כל הסיכויים ולמרות הכל הוא מחליט לחזור אל מסלול המרוצים שכמעט לקח את חייו.

בסרטו של הווארד כריס המסוורת' מגלם את דמותו של ג'יימס האנט, נהג פורמולה 1 בריטי אשר ידוע באהבתו לנשים כמו מומחיותו על מסלול המרוצים, לצידו מככב השחקן הגרמני דניאל ברוהל אשר כיכב בסרטו של קוונטין טרנטינו "ממזרים חסרי כבוד" כפרדריק צולר הצלף הגרמני. ברוהל יגלם בסרט את נהג הפורמולה ניקי לאודה אשר עבר תאונה מחרידה שכמעט גבתה את חייו. מדובר בשני שחקנים מוכשרים המגיעים מז'אנרים שונים והופעתם בטריילר החדש רק מראה עד כמה השניים באמת שחקנים איכותיים.

בעוד שהטריילר הראשון הציג את העלילה הטרגית, הטריילר החדש מציג את סגנון חייהם של הנהגים הכוללים סקס, סמים ואלכוהול. זהו סיפורם של שני גברים עם חלומות גדולים שדבר אחד עליו הם חושבים והוא לנצח, אבל המכשול הגדול העומד בפניהם הוא האגו אשר מגדיל את סיכוייהם למות. בין היתר, בטריילר מופיעים קטעי סקס חטופים, ולא מעט פיצוצים כתוצאה מנהיגה לא נכונה המובילה לתאונה המוצגות בטריילר.



הסרט אומנם לא קיבל חשיפה גדולה, אך עושה הרושם שבדומה לסרטו של בריאן הלגלנד "42" המבוסס על סיפורו האמיתי של ג'קי רובינסון שהיה לשחקן הבייסבול הראשון, גם פה אנחנו בטוחים שהסרט יהפוך להצלחה ברחבי העולם. כמו כן, הסרט עתיד להגיע אל בתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 26 בספטמבר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סקס, מירוצים וכריס המסוורת'
סרטים בקולנוע