נעמי ווטס היא הנסיכה דיאנה

קולנוע
נעמי ווטס מככבת בסרט חדש המבוסס על חייה של הנסיכה דיאנה ובעיקר על השנתיים האחרונות בחייה, בסרט ביוגרפי מטלטל בבימויו של אוליבר הירשביגל הגרמני שבעבר הוציא תחת ידיו את הביוגרפיה "הנפילה" על הימים האחרונים בחייו של היטלר.

נעמי ווטס היא הנסיכה דיאנה
נעמי ווטס היא הנסיכה דיאנה

הסרט נמצא בימים אלה בהליכי פוסט פרודקשן ועל פי הודעת חברת ההפקה סרטי Embankment, הסרט ייצא לאקרנים ביולי השנה. בסרט הביוגרפי מככבים נעמי ווטס כנסיכה דיאנה, נאבין אנדרוז הידוע כסעיד ג'ארח בסדרת הטלוויזיה הפופולרית "אבודים", בסרט הוא מגלם את ד"ר חסנאת חאן שהיה מושא אהבתה של הנסיכה. סרט הדרמה הביוגרפי צולם במהלך שנת 2012 בשיתוף פעולה עם צרפת ובעבר המפיק סטיבן אוואנס בחן אף שחקניות אחרות לתפקיד כמו קארי מאליגן ("גטסבי הגדול") ושרליז ת'רון ("שלגייה והצייד") לפני שבחר תחילה בג'סיקה צ'סטיין שהייתה אמורה לגלם את דיאנה, אך לבסוף היא וויתרה על התפקיד בשל לוח זמנים עמוס והתעסקותה בצילומי הסרט "מאמא" שיצא מוקדם יותר השנה, וכך עבר התפקיד לידי נעמי ווטס.

נעמי ווטס במהלך הצילומים בקרואטיה:



סיפור העלילה: ב-1997 כשהנסיכה דיאנה מגיעה לפקיסטן היא פוגשת את משפחתו של ד"ר חסנאת חאן, גבר שהיא מתעתדת להינשא לו. בביקורה אצל בני המשפחה היא מקווה לרכוש את לב הוריו של חאן ובכך תוכל להינשא לו, אך הקיץ מקבל תפנית שונה לגמרי והופך למפולת הרים ואסון אישי.

צילומי הסרט נערכו בקרואטיה, צרפת ואנגליה וכאמור, הסרט בויים על ידי אוליבר הירשביגל הגרמני הנחשב לאחד הבמאים המצליחים של גרמניה. את התסריט כתב סטיבן ג'פריס ועל ההפקה אחראי סטיבן אוואנס. אף שלדברי חברת ההפקה הסרט ייצא לאקרנים ביולי 2013, נראה שהוא יוקרן בהקרנה מצומצמת כשהוא ייצא להקרנה מסחרית רק בנובמבר 2013, כנראה כדי ללכוד את תשומת ליבם אנשי האקדמיה האמריקאית לקולנוע וכדי לאפשר לו להתמודד על פרס האוסקר בשנה הבאה.

נעמי ווטס בתפקיד הנסיכה דיאנה:



נעמי ווטס, שהייתה מועמדת בעבר לפרס האוסקר הודתה כי "זה היה מפחיד מאוד" לגלם את "נסיכת העם" האייקונית. "היא חלק מההיסטוריה שלנו", אמרה השחקנית האוסטרלית, "אישה מדהימה ומהפנטת אך עם סיום טראגי". היא הוסיפה: "זה כבוד גדול לגלם תפקיד אייקוני שכזה. הנסיכה דיאנה הייתה אהובה בכל העולם, ואני מצפה להתעלות על האתגר שבגילומה על המסך". נעמי אף הודתה כי רצתה לסרב לתפקיד משום שזה הפחיד אותה. "אך לא עשיתי זאת", אמרה. "ראיתי את החתונה והכל, היא אישה מעוררת השראה וזה מרשים איך שהיא השפיעה על כל השילוב שבין מסורת המשפחה המלכותית והיא פתחה את זה והביאה אליו את החום".

בשנה שעברה נעמי כיכבה בסרט דרמת האסונות "הבלתי אפשרי", בבימויו של חואן אנטוניו באיונה. כאשר על גילומה בסרט, נעמי ווטס הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב בתור השחקנית הטובה ביותר בסרט דרמה והייתה מועמדת גם לפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר.

הבלתי אפשרי", טריילר:

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נעמי ווטס היא הנסיכה דיאנה
סרטים בקולנוע