אופטימי?, בראדלי קופר מתגייס לצבא

קולנוע
הפרויקט הבא של סטיבן שפילבג נחשף; "צלף אמריקאי" אשר מבוסס על חייו המופלאים של כריס קייל אשר נחשב לצלף הטוב ביותר בתולדות צבא ארה"ב.

אופטימי?, בראדלי קופר מתגייס לצבא
אופטימי?, בראדלי קופר מתגייס לצבא

לאחר שסרטו האחרון "לינקולן" הגיע לבתי הקולנוע ב-2012 וזיכה את דניאל דיי לואיס על פועלו בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר, עושה הרושם שסטיבן שפילברג מתכנן לנו עוד הרבה שוברי קופות. כמו כן, הפרויקטים הבאים שלו הם "משה רבנו" המגולל את סיפור חייו של משה. אחריו יגיע המדע הבדיוני "רובופוקליפסה& quot; המבוסס על תיאוריה שהגה הפיזיקאי האמריקאי קיפ תורן לפיה חורי התולעת מאפשרים פתח המאפשר מסע בזמן.

על-פי דיווחי הוליווד ריפורטר, שפילברג יביים סרט שמאחוריו עומד סיפורו המדהים על חייו של הצלף האמריקאי כריס קייל. הסרט מבוסס על האוטוביוגרפיה של הצלף כריס קייל אשר אותו יגלם ברדלי קופר ("אופטימיות היא שם המשחק"). לאחר שהתמודד עם מלחמת העולם השנייה לא מעט פעמים; מלחמת העולם הראשונה ב"סוס מלחמה" ובמלחמת האזרחים ב"לינקולן", שפילברג בפעם הראשונה יביים סרט על מלחמה מודרנית המגוללת את סיפור חייו של קייל, צלף בצבא ארה"ב אשר ייחס לו מעל 200 הריגות בעת פעילותו הגבורה במלחמה בעיראק, ובעקבות כך כריס קייל זכה לכינוי "השטן של רמאדי" על ידי העיראקים. בנוסף לכל, כריס גם נחשב לצלף הקטלני ביותר בתולדות ההיסטוריה הצבאית של ארה"ב.

בראיון לאתר "Fresh Air" קופר סיפר שהוא רוצה לעבוד במהרה על הסרט החדש בעקבות מותו המפתיע של קייל, וככל הנראה כתוצאה מכך כל העלילה הולכת להשתנות בשל המאורע הנורא. אבל אם יש מישהו שיוכל לעשות זאת הכי טוב הוא ללא ספק סטיבן שפילברג שכל סרט שלו הופך מיד לשובר קופות ואף מקבל מועמדות באוסקר.

למי שלא יודע, כריס קייל היה אחד החיילים הטובים ביותר של צבא ארה"ב, הוא היה צלף ביחידת אריות הים שנשלח למלחמה בעירק, שם הוא הרג ללא הרף כ-250 חיילים שאותם חיסל בעזרת רובה הסנייפר שלו. קייל שבר את שיא החיסולים של לוחם המרינס קרלוס הת'קוק אשר חיסל כ-93 הריגות במלחמת וייטנאם. בנוסף, עם סיום תפקידו כחייל, קייל זכה בעיטורם שונים על אומץ ליבו בשדה הקרב.

כמו כן, לסיפורו של קייל יש סוף טרגי מאוד מוזר, קייל אשר היה ידוע בשל טוב ליבו (הדבר שהוביל למותו המצער), נרצח על-ידי חייל עם הפרעה פוסט טראומתית. התברר שקייל ניסה לעזור לחייל, אך באופן מפתיע הוא ירה בגבו של קייל ונמלט מהמקום כלא היה.

הסרט "צלף אמריקאי" יבוים על-ידי סטיבן שפילברג ("לינקולן"), ובכיכובו של בראדלי קופר ("הנגאובר 3: חוזרים לווגאס"). כמו כן, לסרט הפקה משותפת של אולפני האחים וורנר ואולפני דרימוורקס, והוא צפוי להגיע אל בתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אופטימי?, בראדלי קופר מתגייס לצבא
סרטים בקולנוע