ג'ניפר לורנס וניקולס הולט חזרו?

רכילות
האם זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס וכוכב האקס-מן ניקולס הולט התאחדו?, השניים אשר נפרדו בתחילת השנה נראו לאחרונה בדייט רומנטי במסעדה קטנה בלבה של הוליווד.

ג'ניפר לורנס וניקולס הולט חזרו?
ג'ניפר לורנס וניקולס הולט חזרו?

אף אחד לא יכול להתנגד ליופיה של ג'ניפר לורנס וזה כולל את האקס ניקולס הולט, ככל הנראה אהבתם של השניים הוצתה מחדש והפרידה הדיי ארוכה גרמה לזה המדובר להבין שהקשר לא נגמר. השניים התאחדו לדייט רומנטי ביום ראשון כאשר חגגו את המאורע במסעדה קטנה הנמצאת במרכז הוליווד.

למרות שרק לפני כארבעה חודשים אתרי הרכילות השונים דיווחו על הפרידה המתוקשרת של השניים, כעת, מקור סיפר לאתר הרכילות E! כי ג'ניפר לורנס והחבר לשעבר ניקולס הולט ישבו במסעדה במשך מספר שעות כשהם צמודים אחד לשני, ובסיום הדייט כאשר השניים יצאו מהחלק האחורי של המסעדה הם התחבקו: "זה נראה שהם נהנו ביחד", סיפר עד הראיה שהיה במקום.

צלמי הפפראצי שהיו במקום (כמו תמיד) צילמו את השניים אשר ניסו להסתתר מהם כאשר התחמקו מהיציאה האחורית של המסעדה, אך לאחר שלורנס הבחינה בהם היא הייתה נבוכה והרגישה לא בנוח כתוצאה מכך. בזמן שהפפראצי מצלמים אותם ללא הרף, השניים נכנסו למכונית ועזבו במהרה.

כזוכר, לורנס והולט נפגשו לראשונה ב-2011 על סט הצילומים של "X-מן: ההתחלה" ומאז השניים הפכו לזוג. לאחרונה השניים התאחדו לצילומי סרט ההמשך "אקס-מן: ימים של עבר עתיד" אשר מתקיים בימים אלו, וככל הנראה זו הסיבה שבגללה השניים התאחדו. עם זאת הם עדיין לא אישרו את חזרתם, אבל עושה הרושם שהם יחזרו למרות הכל.





סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'ניפר לורנס וניקולס הולט חזרו?
סרטים בקולנוע