כש"מהיר ועצבני" פגש את "פעילות על טבעית"

קולנוע
המפיק שהיה אחראי על הפקת סדרת סרטי האימה "פעילות על טבעית" חוזר בשיתוף פעולה עם תסריטאי סרטי "מהיר ועצבני" במותחן בדיוני חדש.

כש"מהיר ועצבני" פגש את "פעילות על טבעית"
כש"מהיר ועצבני" פגש את "פעילות על טבעית"

ג'ייסון בלום אשר הביא לנו את סדרת סרטי האימה המצליחה "פעילות על טבעית" לצד המפיק הישראלי אורן בלום, חוזר בשיתוף פעולה עם כריס מורגן התסריטאי אשר כתב את התסריט לשלושת הסרטים האחרונים בסדרה המצליחה "מהיר ועצבני". כמו כן, בלום במגעים עם עם אולפני יוניברסל אשר רוצים לרכוש את זכויות ההפצה.

ג'ייסון בלום מוכר בעיקר בשל הפקת סדרת הסרטים המצליחה "פעילות על טבעית", עם זאת הוא גם אחראי על הפקת סרטי האימה "הרוע שבפנים", "רוח זדונית" ו-"שמיים אפלים". בעתיד הקרוב הוא צפוי להביא לנו גם את סרטי ההמשך "הרוע שבפנים: פרק 2" ו-"פעילות על טבעית 5" הסרט החמישי וככל הנראה האחרון בסדרה.

סרטם החדש של ג'ייסון בלום וכריס מורגן הוא מותחן בדיוני, ועל-פי הדיווחים הסרט הופק בתקציב דל בדומה לתקציב שהושקע בסרט "פעילות על טבעית". הסרט כאמור יופק על-ידי חברת ההפקות של בלום "Blumhouse" בשיתוף עם חברת ההפקות של מורגן "Productions banners". עלילת הסרט כאמור תתמקד בקבוצת תלמידים גאונים אשר יוצרים טכנולוגיה חדישה שלבסוף יוצאת מכלל שליטה.

למרות עברו של מורגן המלמד אותנו כי הוא תסריטאי מוכשר, הוחלט לשכור את שירותיו של כריסטופר דנהאם כתסריטאי הסרט. דנהאם אומנם לא מוכר בתעשייה, אבל ייתכן מאוד שתזכרו אותו בסצנה מסרטו של בן אפלק "ארגו" בו כיכב כאחד השגרירים האמריקאים אשר נלקחו בשבי.

לכריסטופר דנהאם יש עבר משותף עם ג'ייסון בלום כאשר לקח חלק בכתיבת התסריט לסרט האימה "אזור 51" בבימויו של אורן פלי. את התסריט דנהאם כתב עם בלום לפני כארבע שנים ומאז התסריט הונח על מדף. אגב, הסרט "אזור 51" צפוי לצאת לאקרנים בנובמבר 2013 בתקווה שלא ידחה שוב.

התסריט האחרון שעליו עבד כריס מורגן היה ל"מהיר ועצבני 6" ובו מככבים וין דיזל, פול ווקר, דוויין ג'ונסון (דה רוק), טייריס גיבסון, מישל רודריגז וכוכבים נוספים מהסרטים הקודמים. כמו כן, הסרט יוקרן בבכורתו בבתי הקולנוע שבארץ בתאריך יום חמישי, 23 במאי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כש"מהיר ועצבני" פגש את "פעילות על טבעית"
סרטים בקולנוע