מיוחד: קיץ של סרטים

קולנוע
בקיץ הקרוב יגיעו לבתי הקולנוע הרבה סרטים, כאלה שיהיו ללהיט וכאלה שלא, לשם כך החלטנו לקבץ מספר רב של סרטים כדי לעזור לכם בבחירת הלהיט הבא של הקיץ הקרוב.

מיוחד: קיץ של סרטים
מיוחד: קיץ של סרטים

לאחר שהחורף נעלם לו בהדרגתיות והגשמים נעלמו מהמרקע, על-פי התחזיות המוקדמות הקיץ כבר כאן, החל מחודש מאי הקרוב יגיעו לבתי הקולנוע שלל סרטים מכל סוגי הז'אנרים למיניהם, אנחנו יודעים שקשה לבחור, ולשם כך החלטנו להכין לכם רשימה שתעזור לכם בבחירת הסרטים הקרובים לבוא.

"איירון מן 3"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 02 במאי 2013

הסרט שיפתח לנו את הקיץ הלוהט יהיה "איירון מן 3" אליו חוזר רוברט דאוני ג'וניור בפעם השלישית עם חליפות חדשות ומשודרגות. הפעם הוא נאלץ להתמודד מול אויב חדש, שמו הוא מנדרין (בגילומו של בן קינגסלי) אשר מחליט להשמיד את כל עולמו. טוני סטארק שנשאר ללא חליפתו, יאלץ לצאת למסע אשר יבחן את אומץ ליבו, מסע שבהמשכו יוביל לשאלה שממנה ברח מאז שחייו השתנו; האם האדם עושה את החליפה או שהחליפה עושה את האדם?.



"טראנס"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 02 במאי 2013

לאחר כשנתיים מאז שביים את סרטו האחרון "127 שעות", דני בויל ("טריינספוטינג ") חוזר עם מותחן חדש "טראנס" המגולל את סיפורו של עובד בבית מכירות פומביות של ציורים יקרי ערך אשר מיצה את עבודתו. כדי לצאת לפנסיה מוקדמת הוא חובר לקבץות פושעים אשר ביחד מתכננים לגנוב יצירת אומנות בשווי 5 מיליון דולר. הסרט בכיכובם של ג'יימס מקאבוי, וינסנט קאסל ורוסאריו דוסון.



"גטסבי הגדול"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 16 במאי 2013

באז לורמן אשר ידוע בסרטיו המבוססים על מחזות ורבי מכר מהגדולים בעולם, מביא לנו חידוש ליצירתו הנועזת של סקוט פיצג'רלד מ-1925 "גטסבי הגדול" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו בעל רפרטואר עשיר ומגוון בסרטים שהשפיעו על שחקנים רבים וכאלה הוותיקים. דיקפריו נכנס לנעליו של ג'יי גטסבי מיליונר מסתורי אשר חיי חיים בזבזניים ונוהג לערוך מסיבות יוקרה הנמשכות במשך ימים. הסרט מתאר את חייו של ניק קאראווי (טובי מגווייר) אשר נמשך אך תוך עולמו הבזבזני של שכנו העשיר גטסבי. אך עם זאת, ניק יגלה במהרה שחייו נמצאים בסכנה בין הטירוף והאובססיה בחייו של גטסבי.



"רווח וכאב"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 16 במאי 2013

לאחר סיום עבודתו בזירת "הרובוטריקים&qu ot;, מייקל ביי חוזר עם סרט פעולה קומי חדש בשם "רווח וכאב" אשר עוקב אחר שלושה חברים ומפתחי שרירים (דוויין ג'ונסון (דה רוק), מארק וולברג ואנתוני מקי) אשר מתאחדים לחטוף ולסחוט עבריין עשיר (טוני שאלוב) כדי שהשלושה יחיו חיים עשירים ומלאים בהנאות, מועדוני חשפנות, סקס סמים והרבה אלכוהול.



"מהיר ועצבני 6"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 23 במאי 2013

לאחר הצלחתו של הסרט החמישי, ג'סטין לין מביא לנו את הסרט השישי שעל-פי הטריילר ככל הנראה יהפוך לאחד הלהיטים של הקיץ הקרוב. הפעם דומיניק (וין דיזל) וחבורתו לוקחים הפסקה מחיי הפשע ונרתמים לסייע לסוכן ה-FBI לוק הובס (דוויין ג'ונסון) אשר מציע לדומיניק וצוותו חנינה מלאה במידה והם יעזרו לו ללכוד כנופיית שכירי חרב המונהגים על-ידי לטי אורטיז (מישל רודריגז), חברתו "המתה" של דומיניק.



"הממלכה הסודית"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 23 במאי 2013

"הממלכה הסודית" הוא סרטם החדש מהיוצרים של "עידן הקרח" העוקב אחר נערה צעירה בשם מארי (בדיבובה של אמנדה סייפריד) אשר מגלה את עולמם הסודי של יצורים קטנים המנסים להציל את עולמם מפני כוחות האופל שרק רוצים להשתלט על ביתם - היער. הסרט בדיבובם של אמנדה סייפריד, ג'וני נוקסוויל, קולין פארל, ביונסה נואלס, ג'וש האצ'רסטון.



"הנגאובר 3: חוזרים לווגאס"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 30 במאי 2013

עם סיום הלוויתו של אביו, חבריו של אלן מנסים לרומם את מצב רוחו, ובשל כך, הם מחליטים לצאת לסיבוב נוסף בעיר החטאים והפעם אין חתונה וגם לא מסיבת רווקים. צוות ההפקה החליטו לשמור בסוד על רוב העלילה כך שאם תרצו לדעת מה יעלה בגורלם של החבורה, תצטרכו לחכות סוף חודש מאי.



"העולם אחרי"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 06 ביוני 2013

אחרי "החוש השישי" ו-"ביום שזה יקרה" הבמאי מ. נייט שאמאלאן מגיע עם סרטו החדש "העולם אחרי" המתרחש בעתיד לאחר כאלף שנים מאז מלחמה שהתרחשה בכדור הארץ. רוב בני האדם חיים בחלל, ומדי פעם יוצאים לבדוק אם הכל כשורה. כאשר חללית יוצאת לסיור, מטאור פוגע בה והיא צונחת אל כדור הארץ ומשאירה שני ניצולים; רייג (וויל סמית') בנו הצעיר קיטאי (ג'יידן סמית'). לאחר שרייג נפצע, קיטאי נאלץ להיחשף לסכנות הטמונות בשטח כדור הארץ על-מנת להגיע אל משואת החירום הנמצאת במרחק של כ-100 ק"מ מהחללית. האם הוא יצליח לעשות זאת ללא פגע?.



"סופרמן: איש הפלדה"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 13 ביוני 2013

אחרי חידושים חוזרים ונשנים וגם כאלה לא יוצלחים, זאק סניידר ("300", "השומרים") בשיתוף עם כריסטופר נולאן כמפיק ("עלייתו של האביר האפל"), חוזרים עם גרסה של האגדה שעליה גדלנו הלא הוא סופרמן. "סופרמן: איש הפלדה" כמו קודמיו גם הוא מבוסס על ספרי הקומיקס המפורסמים, אך עם תוספות שונות מצידו של סניידר. הפעם את סופרמן יגלם השחקן הבריטי הנרי קאוויל לצידם של קווין קוסטנר כאביו, איימי אדאמס כלואיס ליין ומייקל שאנון בתפקידו של הגנרל זוד.



"האויב בתוכנו: סטארטרק"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 13 ביוני 2013

ג'יי ג'יי אברהמס אשר הביא לנו את סרט המדע הבדיוני "סטארטרק" ההמשכון לסדרת הסרטים הוותיקה "מלחמת הכוכבים", לוקח אותנו לעתיד הרחוק עם סרט ההמשך "סטארטרק: האויב בתוכנו" העוקב אחר צוות האנטרפרייז אשר נאלצים להתמודד עם הנבל קאן (בנדיקט קמברבאץ') שרצונו הוא להשמיד את כדור הארץ. הסרט כולל דמויות ישנות וחדשות בניהם כריס פיין, בנדיקט קמברבאץ', קארל אורבן, ג'ון צ'ו, זואי סלדנה, פיטר וולר, אליס איב וסיימון פג.



"סוף"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 13 ביוני 2013

תארו לכם מה היה קורה אילו הייתם חוגגים עם החברים הכי הטובים שלכם בלילה עם הרבה אלכוהול ולמחרת בבוקר הייתם מגלים שחוצנים מנסים להשתלט על עירכם?. "סוף" הוא סרט נוסף המצטרף לשאר הסרטים אשר הגיעו אלינו בשנים האחרונות המתארים את סוף העולם, אך הפעם מדובר בסרט קומדיה בכיכובם של ג'יימס פרנקו, ג'יי ברושל, סת' רוגן, קרייג רובינסון, ג'ונה היל, דני מקברייד המגלמים שישה חברים אשר משתכרים עד לשיכרון חושים, למחרת בבוקר השישה מגלים כי חוצנים מנסים להשתלט על עירם, דבר המאלץ אותם לצאת ולהילחם בהם (או שלא) צפו בטריילר ותחליטו עם זה יהיה הסוף.



"מטוסים"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 13 ביוני 2013

לאחר שוולט דיסני ופיקסר הביאו לנו את סרט האנימציה "מכוניות" שהפך ללהיט, כעת הם מגיעים עם סרטם החדש "מטוסים". הסרט מגולל את סיפורו של ראסטי, מטוס ריסוס שכל חלומו הוא להשתתף בתחרות מטוסים בה מתחרים המטוסים הטובים ביותר. הבעיה היחידה שהוא פוחד מגבהים. לצד חבריו החדשים שאסף בדרכו להגשמת חלומו, ראסטי ינסה לעבור את המכשולים בתקווה שיוכיח שגם מטוס זעיר יכול לנצח חבורה של מטוסי קרב מהירים.



"בית ספר למפלצות"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 20 ביוני 2013

בדיוק כשחשבנו שהכל נגמר, צמד החברים הבלתי נפרדים חוזרים למקום שבו הכל התחיל, בית הספר למפלצות, שם מייק וואזובסקי הכיר לראשונה את שותפו לחדר ג'יימס פי סאליבן שבהמשך יהפוך לחברו הטוב ביותר. עלילת הסרט מתרחשת כ-10 שנים לפני אירועי הסרט הראשון ומתארת את החברות בין מייק לסאליבן.



"מלחמת העולם Z"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 27 ביוני 2013

והנה מגיעה לה עוד גרסה חדשה של זומבים, אז בטח אתם שואלים מה נשתנה?, לא הרבה, אבל זוהי גרסתו של הבמאי מארק פורסטר אשר הביא לנו את אחד מסרטי בונד "קוואנטום של נחמה". הסרט בכיכובו של בראד פיט וחיילים ישראלים הנמלטים מהזומבים שכבר החלו להשתלט על העולם. הסרט כאמור מבוסס על רב המכר באותו השם של הסופר מקס ברוקס.



"שוטרים מעולם אחר"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 27 ביוני 2013

עם חשבתם שעידן "גברים בשחור" נגמר, אז טעיתם, מהיוצר של "אשתו של הנוסע בזמן", רוברט שוונטק חוזר עם גרסה משלו. "מחלקת המתים" הוא שמו של הלהיט הבא אשר ככל הנראה יתפוס את מקומו של "גברים בשחור". הסרט בכיכובו של ריאן ריינולדס ("גרין לנטרן") המגלם דמות שוטר הנהרג בעת פעילות משטרתית, זמן קצר לאחר מותו הוא נשאב אל העולם הבא. שם מודיעים לו כי הוא גויס אל יחידת המשטרה של העולם הבא, וכעת עליו להילחם בזומבים ויצורים רבים שנמלטו מהגיהנום ומסתתרים בין בני האדם.



"לדפוק התמחות"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 27 ביוני 2013

ווינס ווהן ואואן ווילסון צמד השחקנים אשר כיכבו בסרט הקומדיה "לדפוק חתונה" חוזרים והפעם "לדפוק התמחות". אין רגע שבו השניים מככבים ביחד ולא מצליחים לבדר אותנו, וגם כאן זה הולך להיות ככה. בסרט "לדפוק התמחות" השניים מגלמים שני חברים העובדים בחברת שעונים, למרבה הפלא, בוקר אחד השניים מגלים להפתעתם כי החברה שבה הם עובדים פושטת רגל ובקרוב הם יהיו מובטלים. השניים שאינם רוצים לחיות את שארית חייהם לצד כלב רחוב ופח ציבורי הולכים לנסות להתקבל לעבודה בחברת גוגל הנותנת שירותי חיפוש מידע באינטרנט. האם הם יתקבלו לעבודה?.



"הפרש הבודד"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 04 ביולי 2013

לאחר שביים שלושה סרטים מסדרת הסרטים המצליחה "שודדי הקאריביים" בהם שיתף פעולה עם ג'וני דפ, גור ורבינסקי חוזר לעשות זאת בפעם הרביעית עם סרטו החדש "הפרש הבודד" המגולל את סיפורו של ג'ון רייד הנהרג בעת מארב של כנופיה אכזרית. טונטו (ג'וני דפ), אינדיאני אשר מגיע לזירת הטבח מגלה כי ג'ון הוא הניצול היחידי, טונטו מחליט לקחת אותו אל ביתו ומטפל בו. לאחר שג'ון מחלים הוא מחליט לצאת לנקום באותה כנופיה כשלצידו טונטו האינדיאני.



"גנוב על המיניונים"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 04 ביולי 2013

לאחר שפרש מחיי הפשע, גרו מתחיל את חייו החדשים בגידול שלושת ילדותיו (מארגו, אדית' ואגנס), אבל כאשר סוכנים מיוחדים מבקשים את עזרתו כנגד נבל חדש בשם אדוארדו המאיים להשתלט על העולם, גרו נאלץ לעזוב הכל ולצאת להרפתקה חדשה בהגנה על העולם לצידם של משרתיו הנאמנים המיניונים.



"קיק אס 2"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 11 ביולי 2013

ההמשך ללהיט מ-2010 חוזר והפעם עם שחקני חיזוק נוספים בניהם ג'ים קארי, דונלד פאיסון, קלארק דוק וג'ון לגוויזמו. העלילה החדשה עוקבת אחר דייב/קיק אס (אהרון ג'ונסון) אשר מקים קבוצת גיבורי על לצידה של היט גירל (קלואי מורץ) לאחר שרד מיסט (כריסטופר מינץ'-פלסה) וקבוצת הפושעים שאסף מטילים פחד ואימה על רחובותיה של העיר ניו-יורק.



"מגודלים 2"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 11 ביולי 2013

לאחר הצלחתו של הסרט הראשון מגיע סרט ההמשך ואיתו חמשת החברים המגודלים אשר מתאחדים למפגש נוסף בעיר הקטנה שבו הם גדלו וזאתכדי לתת לילדיהם חיים טובים יותר. אלא שזה ממש לא מה שהולך לקרות, הפעם לני פדר (אדם סנדלר) וחבריו ילמדו את הלקח מילדיהם עם הגעתו של היום האחרון של בית הספר.



"פסיפיק רים"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 18 ביולי 2013

לאחר כ-5 שנים מאז סרטו האחרון "הלבוי 2: צבא הזהב", גיירמו דל טורו חוזר עם סרט עתידני חדש המתאר כיצד מפלצות ענק מגיחות ממעמקי האוקיאנוס ומטילות הרס ואימה על האנושות כולה. על-מנת להביס את המפלצות, ישנם טייסים מאומנים אשר יוצאים להילחם במפלצות בעזרת רובוטים משוריינים.



"וולברין"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 25 ביולי 2013

יו ג'קמן חוזר לשלוף ציפורניים בסרטו של ג'יימס מנגולד, "וולברין" המתאר את עלילותיו של הוולברין כשהוא מתעמת עם אויבו החדש מיפן, שם הוא מקבל כוחות חדשים המעניקים לו חיים אלמותיים ואיתם חסרונות לא צפויים.



"הדרדסים 2"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 01 באוגוסט 2013

לאחר אירועי הסרט הקודם, גרגמל החליט ליצור דרדסים כחולים, אך במקום זאת הוא יוצר דרדסים רשעים הנקראים "שטותניקים". לאחר שגרגמל מגלה כי דרדסית יודעת את הסוד להפיכת היצורים לדרדסים אמיתיים, הוא חוטף אותה וחוזר לפריז, שם הדרדסים מגלים שאחותם הדרדסית עברה לצד האפל ועוזרת לגרגמל להשתלט על העולם.



"אליסיום"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 08 באוגוסט 2013

"אליסיום" הוא אחד מאותם סרטים עתידניים אשר יגיעו במהלך הקיץ, זהו סרטו החדש של ניל בלומקאמפ אשר הביא לנו ב-2009 את שובר הקופות "מחוז 9" שהיה להצלחה רבה ובעיקר בקרב חובבי ז'אנר המדע בדיוני. בסרט החדש מאט דיימון מגלם את דמותו של מקס אשר כלול באוכלוסייה הזניחה אשר חייה חיים עלובים בכדור הארץ, בעוד שבחלל חיים להם האוכלוסייה העשירה החיים חיי מלכים. לאחר שמקס מבין כי אינו יכול לחיות במצב הדחוי, הוא יוצא למשימה מסוכנת אשר תביא לשיווין בין שתי המעמדות.



"פרסי ג'קסון וים המפלצות"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

לוגאן לרמן ("כמה טוב להיות פרח קיר") חוזר לסבב הרפתקאות נוסף ב"פרסי ג'קסון וים המפלצות" העוקב אחר פרסי וחברתו אנבת' אשר יוצאים לחלץ את חברם גרובר השבוי בידיו של הקיקלופ פולימוס שהתגלה כאחיו של פרסי. מלבד הצלת חברם, הם יצטרכו לגנוב מפולימוס את גיזת הזהב אשר תרפא את עץ התאלה - אותו עץ המגן עליהם מפני פלישה של מפלצות אל המחנה שלהם.



"אקדח כפול"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

זהו סרטו החדש של בלתזר קורמקור ("המבריח") המגולל את סיפורם של שני סוכנים חשאיים; האחד סוכן ממחלק הסמים (דנזל וושינגטון) ואילו השני קצין מודיעין מחיל הים (מארק וולברג). השניים שנשלחו לחקור זה את זה מגלים לפתע שהמאפיה מנסה להפליל אותם.



"רידיק"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

וין דיזל חוזר לנעליו של רידיק עם עלילה חדשה אשר שמה אותו על כוכב ריק מאדם ומלא ביצורים מסוכנים. הדרך היחידה של רידיק להינצל מהיצורים היא לשלוח אות לעזרה, וכשהוא עושה זאת, אות המצוקה נשלח לספינה מלאה בציידי ראשים אשר מתכננים להרוג אותו.



"טורבו"
מועד ההפצה לאקרנים: יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

מהיוצרים של "הדרקון הראשון שלי" מגיע הלהיט החדש של דרימוורקס, "טורבו" אשר מגולל את סיפורו של חילזון גינה החולם להיות לחילזון המהיר בעולם. חלומו של טורבו מתגשם לאחר שעובר תאונה לא צפויה שלאחריה הוא מגלה כי הוא ניחן בכוח שהפך אותו למהיר. כעת, כשחלומו התגשם, טורבו מוכן להתחרות בנהג המרוצים האהוב עליו.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מיוחד: קיץ של סרטים
סרטים בקולנוע