סרט במתנה!צפייה ישירהסרטים בקולנועבקרוב בקולנועבתי קולנועטריילרים חדשיםחדשותמצא לי סרטביקורות
סרטים
בתי קולנוע
צפייה ישירה
חדשות
טריילרים
סדרות
קהילות
התוכן שלי
נוספים
התחבר
חדש בקולנוע
עיון בביקורותתוצאות 1 - 20 מתוך 1,000
נוסף לאחרונה
מילת חיפוש
דירוג
שנת יציאה:
  עד  
מופרדים (2011)
זה התחיל טוב, סרט אפוקליפסי, חבורה של אנשים מצליחים להשתחל לתוך מרתף של ספק גאון ספק חולה נפש שחזה את זה והכין מקלט מוגן, הם מגלים שלצאת החוצה זאת לא אופציה ולאט לאט מתחילים לאבד את השפיות, זה היה טוב בהתחלה אבל ככל שהסרט התקדם נראה שהבמאי או התסריטאים חשבו לטווח הקצר ולא הכינו "בונקר" משלהם להמשך וסוף הסרט וככה ככל שהזמן עבר, השפיות של האנשים במקלט וגם הציון של הסרט התדרדרו.

לא שווה צפייה למי שהוא לא סדיסט.
4.5/10
  לפני חודש
מידסומר (2019)
איך הולך המשפט not my cup of tea.
אז ארי אסטר הוא not my cup of tea, את תורשתי לא אהבתי וכנראה שגם את הסרט הבא שלו אני לא אראה.

זה לא ש"מידסומר" הוא סרט נוראי, הוא דווקא בסדר והוא מיוחד ויש בו שחקנים טובים ורגעים מעולים, אבל הוא ארוך ומייגע ומוביל למטרה רק אחרי פיתול גדול מידי בשביל סרט, אז אפשר לראות אותו, הוא יצליח לעניין בלא מעט קטעים בסרט, אבל בהרבה קטעים אחרים הוא כנראה ישעמם ויגרום לצופה לפזול לכיוון הפלאפון.

5.5/10
  לפני חודשיים
הכישוף (1996)
סרט נחמד, מתחיל כמו דרמת נעורים חלשה אבל לאט לאט מקבל תפנית קצת יותר מעניינת וככל שהוא מתקדם הוא משתפר.
אחלה קאסט ברשותה של פרוזה באלק.

6.5/10
  לפני 3 חודשים
המנסרים מטקסס (2022)
עוד אחד מהסדרה הבלתי נגמרת של הסרטים הקשורים למנסרים מטקסס, העלילה לא באמת חשובה, אבל היא כמובן מכילה חבורה של אנשים שיהוו קורבן ל"פני עור", הם יצליחו לעצבן אותו איכשהו ולהעיר אותו ממקום מרבצו והוא כמובן יפנק אותם בכל מה שיש לו להציע.
בסך הכל עוד סרט בינוני שחובבי הז'אנר יראו ויסמנו עוד V.

5.5/10
  לפני 4 חודשים
מפה לא יוצאים (2021)
כמו שכתב פה קודמי, לא מתעלה על סרטים אחרים בז'אנר, לדעתי הוא קצת מזכיר את Last Night At The Soho רק פחות מושקע ועם זאת..עדיין לחובבי סרטי האימה זה בהחלט סרט מומלץ רק בגלל שהוא כן מצליח להלחיץ וכן מצליח לרתק.
6.5/10.
  לפני 5 חודשים
מפה לא יוצאים (2021)
לא מתעלה מעבר לרמה הממוצעת הקיים בז'אנר. מהגרת היספנית לא חוקית בארצות הברית שוכרת חדר באכסניה ישנה ומוזנחת, שאותה מנהל גבר חמור סבר ושאחיו המוזר והמפחיד הוא גם דייר במקום. האכסניה שמיועדת לנשים בלבד, מסתירה סודות אפלים שאותם היא תגלה בקרוב. מיועד לחובבי סרטי מושבעים, כי לכל היתר מדובר על בזבוז זמן.
  לפני 5 חודשים
צעקה (2022)
ראיתי את הסרט הזה בשלוש פעימות, כי מה לעשות? החיים...חייב להדגיש ולחזור כמה ששלושת הפעימות הללו הותירו בי מתח הולך ונבנה כמו בצפייה בסדרת טלוויזיה שהפרק מסתיים עם ציפייה מוגברת לפרק הבא. לא כזה ציפיתי לפרק המחודש ולא באמת זוכר את סרטי "צעקה" לדורותיהם, כמו שאני זוכר את "מת לצעוק" האייקוני (שהוליד לי אהבה לאחים וויינס וממש לאחרונה ראיתי סטנד אפ לא רע עם מרלון, בנטפליקס).

הצפייה בסרט הנוכחי הייתה רחוקה מלאכזב, כמו שחשבתי שהיא עומדת ליצור אצלי. הייתי מושקע בסרט, במתח שנוצר בו ובניסיונות הניחוש בנוגע לזהות הרוצח. להפתעתי ולגנותו של הסרט, צדקתי בניחוש, באופן מסוים, כי אפשר לראות את זה מגיע מקילומטרים ולא יודע איך להסביר את זה. אולי יותר מדי סרטים הפכו את העניין לתחושה שהתגנבה לי אל הקרביים הלא מבותרות שלי, על מנת לומר לעצמי שזה האיש, אשר עוטה את מסיכת גוסטפייס. מעבר לכך, מעבר לעניין בנוגע לזהות הרוצח והמתח שנבנה, הסרט התנהל היטב, בלי הפתעות, כאמור, אבל עם המון עניין.

אחרי שסיימתי אתו, חשבתי עליו וגם לקראת סופו, הבנתי שאני פחות אוהב את מה שראיתי בלא מעט מקומות. הוא מצד אחד לא שומר על הומור כמו בסרטים של ווס קרייבן המנוח, שקיבל שם קצת הומאז'ים והקדשות, שעבורי מעולם לא היה מצרך נדרש בסרטי אימה סלאשריים. מצד שני, הוא מגחיך את עצמו בכל נושא המוטיבציה של הרוצח ומגיע למחוזות שמערבבים בין פארודיה על עצמו ובין הומאז'ים ומודעות עצמית שהיא בשיאה.

יש איזו תנועת ריקוול ומטא בהוליווד של השנים האחרונות. סרטים ישנים שמגיעים לחבר בין דור העבר, שגדל עליהם ולהעביר את הלפיד, ביחד עמם, אל הדור הצעיר. הן בכל הנוגע לשחקנים, לעלילה וכמובן הכי חשוב לצופים - ריקוול. מטא, לפי מה שאני מצליח להבין, מדבר על כל עניין המודעות העצמית של הסרט לעצמו ולעצם קיומו, אבל במטריקס החדש זה לא עבד, כאן זה גם מרגיש מאולץ, כפוי ודי מביך. נראה שהוליווד לעיתים לא מאמינה שהיא צריכה לייצר תכנים חדשים בכל מיני ז'אנרים ותתי ז'אנרים ולכן היא נסמכת על ישן וחוטים שקושרים אותו לחדש, כדי לייצר המשכיות אפילו אחרי עשורים של חוסר רלוונטיות.

התחלתי עם הנאה, המשכתי מסוקרן וסיימתי עם טעם חמוץ, כמעט מקולקל. החוויה נותרה, העניין נשאר, האימה לא קיימת. ההומור הומר בהערצה עצמית, גרוטסקית ולעיתים מגוחכת ומביכה. אולי יש לו טיפה יותר זכות קיום מהניסיון הקלוש של האחות וואשאבסקי להגחיך את עצמה, בגלל טיב הז'אנר (אימה על מצע קומי-סרקסטי-פארודי כמעט), אבל איכשהו אני מרגיש שאף אחד לא היה מת מעצב או צער אם היה מפספס או לא רואה את זה.

באמת שמעריצים בלבד אולי יהיו קהל יעד נלהב, חובבי אימה כבר יעריכו פחות ואין מה לדבר על קהל נרחב, כי זה מתחיל להיות כמעט נישתי.
  לפני 5 חודשים
כלואה (2022)
האמת שממש לא ידעתי מה לצפות מהסרט הזה, מעבר לזה שהוא קיבל אחלה של ציון. לא מכיר את הקאסט ולא את הבמאי, אבל אחלה פוסטר ואחלה ציון ויאללה...צללתי פנימה.

הסרט מתחיל עם ילדה קטנה שמביאה תפוח רקוב לאמא שלה, לאכול והן מתכוננות למעבר דירה, מהבית המט לנפול, בו הן גרות ביחד עם התינוק הקטן. מפה לשם, אביהם של הילדים והחבר לשעבר של האישה מגיע והוא מסטול ועם חבר שמשפיע לרעה והוא עומד לנעול את האקסית שלו ואם ילדיו במזווה, קצת לפני שהיא מתכננת לצאת והסרט מתחיל.

לא הרבה קורה, בדיוק כמו שקורה בלא מעט סרטים בהם יש גיבור או גיבורה שמתמודדים עם חלל סגור ולבפנים נכנס הטוויסט שהגברת צריכה לתפעל את בתה הקטנה, על מנת שתאכל ותטפל באחיה התינוק וכמובן שלקלחת ייכנס גורם נוסף, שיסכן את עצם קיומה של המשפחה, במצב הלא שגרתי הזה.

די. ג'יי קארוסו, שביים בעיקר סרטים נחותים למדי ואת "דיסטרביה" הזכור לי לטובה, מצליח לנהל סרט שלם כאשר המפקדה שלו היא המזווה הסגור והחשוך. חלל קטן, במסגרתו הגיבורה צריכה לגלות את עצמה בתור שורדת ובתור מתפעלת. בלא מעט רגעים זה מרגיש שהסרט מתקשה להמריא, אבל לסופו הוא יגיע במלוא העוצמה והכוח ואפילו ייראה כמעט סביר, בכל הנוגע להיגיון העלילתי שלו.

אין כאן יותר מדי, מעבר למותחן אפקטיבי עם נגיעות של אימה. אבל כל מה שקארוסו מייצר שווה פרוטה ואף יותר, כיוון שהוא פשוט מצליח להחזיק מעמד במשך השעה ועשרים וחמש הדקות שהוא מקצה לעצמו. מותחן טוב, שמחזיק עד הרגע האחרון ומתגבר על לא מעט דקות מתות, שמרגישות ומורגשות היטב בכל אלמנט אימה ומתח שזורק הבמאי על הצופים.

בסך הכל הפתעה נעימה וסרט נהדר, שהעביר לי את הזמן היטב ונתן לי תמורה לציפייה, עקב הציון הטוב שהוא קיבל. לחובבי הז'אנר - מומלץ מאוד. גראפי היכן שצריך, אלים ולא מתפשר ועשוי היטב.
  לפני 6 חודשים
בית הסיוטים (2020)
סרט אימה עם רעיון טוב וביצוע טוב לפרקים, בסך הכל מצליח להחזיק את הצופה בעניין ברוב חלקי הסרט ומצד שני לא מרגיש כמו סרט שנזכור אותו עוד שנה מהצפייה, בסך הכל עוד אחד לאוסף סרטי האימה.

6/10
  לפני 6 חודשים
היתומה (2009)
הכל שאלה של רמת ציפיות ויחסיות. הסרט הזה הוא קצת מעל הממוצע בז'אנר הזה וזה מספיק. הציר המרכזי בעלילה הוא בנאלי אבל "הבשר" שמכניסים פנימה הוא די עסיסי. הסיפור מתפתח יפה וכמעט ללא רגעי סרק ומריחות למרות שמדובר על סרט שאורכו קרוב לשעתיים. לסיכום: לא מבריק ולא יצירת מופת אך בהחלט טוב.
  לפני 6 חודשים
האיש הריק (2020)
פחות סרט אימה, הרבה יותר מותחן ומיסתורין, אבל סרט שמצליח לרתק ולהדביק את הצופה לכיסא ללא יותר מידי פזילות לכיוון הטלפון הנייד וזה אומר הרבה בתקופה הזאת.
הטוויסט בעלילה לטעמי די צפוי, אבל למרות זאת זה לא פוגם הרבה בסרט.
7/10.
  לפני 6 חודשים
האיש הריק (2020)
וואו...איזה מיינדפאק מטורף. זה סרט שמתגלגל מהמלצות של מבקרים וקהל חובבי סרטי אימה, כי אחרת אין מצב שהייתי שומע עליו או צופה בו. לא כולם אהבו, לא כולם התחברו ואפשר להבין באמת את כל הדעות. אני חושב שהוא הולך לקבל מעמד של סרט קאלט, בערך כמו מה שהוא מציג בתוכן שלו.

קשה לתאר אותו, כפי שקשה לגיבור הראשי לקבל את הקונספט של האנשים המוזרים שאחריהם הוא מנסה להתחקות. הסיפור מסביב לסרט הוא לא פחות מעניין מהסרט עצמו ועל זה כמעט מדברים בכל אחת ואחת מהביקורות ששמעתי או קראתי עליו.

דיוויד פריור, הבמאי של הסרט ואדם שעבד צמוד עם דיוויד פינצ'ר האגד, קיבל הזדמנות חד פעמית כמעט, להגשים את החזון שלו בסרט אימה מבוסס קומיקס מלפני עשור או קצת יותר. הוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים והתחיל לעבוד על סרט אימה באורך שעובר את השעתיים.

אבל אז הגיעו דיסני וקנו את פוקס, שנתנו את הצ'אנס לפריור. ואז הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים עוד קצת (כמה שהיא שינתה את המאזן בעולם הקולנוע, הבלאדי קורונה הזו) ובסופו של דבר הסרט יצא להפצות מצומצמות והיישר את שירותי הסטרימינג, כאשר אף אחד כבר לא מאמין בחזון ורק רוצים לשחרר את הסרט, עתיר התקציב באופן מפתיע הזה.

מעבר לכך שמדובר בסיפור מסגרת די רגיל ולינארי, אם אפשר לומר ככה על סרט אימה, מסוגו של "הצלצול" שמצלצל לי מוכר, הצלילה פנימה והמעטפת לסיפור עצמו מעבירים עור ברווז. יש משהו שמאוד שובה בבימוי של פריור. הוא שואב לסרט, הוא משקיע במעברים, הוא משקיע בוויזואליות וביצירת האווירה, כמו שלא נראה זמן רב בסרטי אימה.

נכון, הוא קצת מפוזר בכל מיני מקומות וקצת חסר יחודיות במקומות אחרים והסיפור, המוטיבציות והסאבטקסטים הכלליים לא תמיד מתיישבים היטב או מובנים עד הסוף, אבל מדובר באחד מסרטי האימה המיוחדים והמטרידים שנראו בשנים האחרונות מבלי להיכנס לספויילרים וגם מבלי שהבמאי ילביש ג'אמפ סקיירז זולים בכל מיני מקומות...

הוא גורם לחשוב, להירתע, להגיב...פשוט להגיב לסרט כפי שדמויות בסרט מגיבות לדמויות אחרות. ברקיעות. בצעדים. באימה....אהבתי מאוד ומדובר באחד מסרטי האימה הטובים שראיתי ונשאבתי אליהם בשנים האחרונות ומודה...הייתה ירידה בספירה של אלו. ירידה דרסטית, אבל כאשר אני שומע או מקבל המלצה, אני מעבר הלאה....

חובבי האימה שביניכם כנראה כבר מכירים או הכירו ואם לא...הגיע הזמן.
  לפני 6 חודשים
אתמול בלילה בסוהו (2021)
הסרט המשעמם של ה-5 שנים אחרונות לפחות.

אני כל כך מאוכזב מאחר והבמאי של הסרט עומד מאחורי טרילוגית הקורנטו האדירה.

לצערי הסרט לא מצליח להתרומם בכלל, מקסימום מתחיל צימוק ונגמר צנון חח.

הדבר הכי מעניין בסרט הזה הוא המוזיקה טובה של שנות ה-60 וקצת ריקודים, אין שם לא אימה ולא מתח.
  לפני 8 חודשים
אתמול בלילה בסוהו (2021)
רעיון מוכר וידוע של טשטוש זהויות וקומפלקס עלילתי, בעיניי זה סרט חצי טוב וחצי מאכזב עם פגם ביצועי, מה שנגרם מההפקות הללו.

הלוקיישן הלונדוני, העשייה ממש טובה גם כן, סינמטוגרפיה שמרימה לו עוד אבל, כמו שנאמר לפניי, אני רואה יותר דקות יתר שהיה חייב לחתוך בעריכה וגם המשחק של חלק מהקאסט ולכן, כל אחד והטעם שלו.

לגבי המוזיקה, גם יש צד יפה אבל חבל שישנם התערבויות בהפקה שלפעמים נכנסת פוליטיקה וזה לדעתי גלש גם לצילומים כאן. חוץ מזה, שווה לראות.

ציון סופי: 5 וחצי מתוך 10.
  לפני 8 חודשים
אתמול בלילה בסוהו (2021)
סרט מיוחד מאוד, לוקח מספר ז'אנרים ומצליח לשלב אותם בצורה יפה ומעניינת, בסרט יש לא מעט שחקנים טובים, ליתר דיוק בעיקר שחקניות טובות (תומאסין מקנזי, אניה טיילור ג'וי ודיאנה ריג) ובקיצור מלבד איזה 15 דקות שאפשר לקצר בסרט הוא בהחלט מומלץ, הוא קצת מיוחד וכנראה לא יקלע לטעם של כולם, אבל הוא מהנה ושונה ממה שאנחנו רגילים לראות בדרך כלל שזה עוד פלוס לסרט ולבמאי הנהדר אדגר רייט.

7.5/10
  לפני 9 חודשים
The Dare (2019)
סרט שמתחיל עם פוטנציאל נחמד לכיוון מחוזות "המסור" אבל ככל שעובר הזמן, כמו בשעון חול, הגרגירים יורדים וכך גם הציון.
את הטוויסט עוד אפשר לקבל בסלחנות (למרות שהוא די טיפשי), אבל מה שקורה לאחר מכן מרגיש כמו בזבוז זמן לא מוצלח של התסריטאים/במאי.
ז'אנר האימה לא מלא בסרטים ממש טובים, אבל כן מלא בסרטים יותר איכותיים מזה.
  לפני 9 חודשים
על החגים ועל המוות (2019)
אף אחד שראה את הטריילר או הציונים או הקאסט או משהו...לא באמת ציפה ליצירת מופת או משהו שקרוב לזה.

הסרט הזה יצא מפס הייצור וקיבל אוטומטית חותמת "בינוני" וחבל שכך, הרעיון שלו די טוב עד שלב מסוים שאני לא אפרט כדי לא לעשות ספויילרים, אבל אם היו אנשי צוות (במאים/תסריטאים) קצת יותר טובים ומקוריים הם היו יכולים להביא את הסרט הזה למשהו הרבה יותר טוב במקום להסתפק בעוד סרט אימה בינוני שכל חובב אימה ראה עשרות כאלה בעבר.

5.5/10, הציון שלו בImdb קצת יותר קטל עם 3.4, אני לא חושב שזה היה עד כדי כך רע, אבל זה בטח לא היה טוב.
  לפני 10 חודשים
ונום 2 (2021)
העלילה בינונית ודי שחוקה, המשחק של השחקנים סביר וזה כולל את טום הארדי שאין לו באמת מרווח משחק פה, רק וודי הארלסון קצת מתלבט במשחק טוב.
אבל, למרות הבינוניות והקלישאות והחורים הענקיים בעלילה - ונום 2 הוא סרט נחמד לצפייה.

אני משער שיהיה סרט שלישי, אולי יפתחו בו את כל הנושא של הכוחות העל טבעיים שלא קשורים לונום.

6.5/10
  לפני 10 חודשים
קנדימן (2021)
הלכתי לראות את קנדימן בקולנוע …
לא חובב אימה מושבע אך לשישי בערב סרט אימה יכול להישמע מצויין…
אתחיל ראשית שחצי מהסרט כלל לא הבנתי, זהו אחד הסרטים היחידים בחיי שפשוט לא הבנתי מה קורה
הסוף איכזב, והכיוון לא טוב נקודה.
ג׳ורדן פיל לטעמי הוא במאי מצויין וחבל שהסרט היה גדוש מדי, עמוס מדי ולא קרוב ליצירות קודמות שלו שהיו לטעמי לא רעות בכלל
ציון 4.5 במדד
  לפני 10 חודשים
קנדימן (2021)
כרגיל, עוד סרט אימה עלוב מבית היוצר של ג'ורדן פיל.

אם לשם הקולנוע שלנו הולך, אין טעם בסרטים יותר. רצחו את ההנאה והאומנות של עשיית קולנוע.

וחבל, כי גורדן פיל יכול ליצור סרטים מעולים ושנונים כמו Keanu, אבל הוא בוחר לרעות בטריטוריות שמבזות את אומנות הקולנוע.
  לפני 11 חודשים
סרטים בקולנוע
מי בא לחג, רכבת הקליע, אש האהבה, האשמה, הגיבור, יתומה: ההתחלה, ליגת סופר-פטס, בדיחה של ממלכה, ברזיל אהובתי, הגיבורים של סנטופיה – מיה ואני, מאסטר שף צ'נג, נראתה לאחרונה בחיים, פלאמלים, פשע הוליוודי, אף פעם לא מאוחר, ארנגול ושודדי האוצר האבוד, בתנועה, סמוראי על ארבע, עת למות, לונאנה: יש יאק בכיתה, סאמרלנד, סופרנובה, תור: אהבה ורעם, הכל עבר בשלום, המיניונים 2: עלייתו של גרו, תוכנית פריצה, החלטה לעזוב, אלביס, בוטיק פריז, בלאק-פון, הפלא מפריז, לומדת לעוף, רייז - הסיפור של משפחת אנטטוקומפו, החשוד העיקרי, משני צידי החוק, שיעורים בפרסית, שנות-אור, האדם הגרוע בעולם, חומוס FULL טריילר, טווח אפס, לעבור לגור עם הבת שלי, עולם היורה: עולם חדש, הבורגרים של בוב - הסרט, התחרות הרשמית, שלום ולא להתראות, אהבה בשחקים: מאווריק, יום האם, קדימה, קדימה, רדופה, אחוזת דאונטון: עידן חדש
בקרוב בקולנוע
טרף, עולם אחר, דלישס, פשעי העתיד, נאמנות, אין מצב, שירת סרטני הנהר, אבטחה צמודה, השכן הזר, דרגון בול סופר: סופר הירו, השכנים מלמעלה, הוט קוטור, סינמה סבאיא, שלושת אלפים שנים של כמיהה, אחרי שהגענו לסוף הטוב, סוכנת תחת אש, Salem's Lot, כל מה שאני יכולה, כרטיס לגן עדן, דיוויד בואי: Moonage Daydream, אל תדאגי יקירתי, בלונדינית, סמייל, תראו אותם רצים, החתול של שרק: משאלה אחת ודי, ספיידרמן: ממד העכביש 2, משולש העצבות, קרוקודיל לייל, ההזמנה, טד החוקר החופר חוזר, האלווין: הסוף, ציפור לבנה: סיפור פלא, לוחמת, הפלאש, אמסטרדם, הפנתר השחור: וואקנדה לנצח, משחק הניצודים, התפריט, עולם מוזר, אווטאר: דרכם של המים, אקוומן 2 הממלכה האבודה, שהאזאם! 2: זעם האלים, מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים, מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם, ג'ון וויק 4, שומרי הגלקסיה: חלק 3, רובוטריקים: עליית החיות, משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות – חלק ראשון

TOP 500
סטטיסטיקות
28,986 סרטים, 3,038 סדרות, 7,171 עונות, 121,449 פרקים, 402,996 אישים, 597,189 משתמשים, 267,346 הודעות, 29,076 ביקורות, 100,787 תמונות, 7,304 וידאו
מידע כללי ועמודים נוספים
שפה
סרטים © 2022