מייקל ביי עם שחקן חיזוק והפתעה נוספת

קולנוע
בכנס הסינמה-קון שהתקיים השבוע בלאס וגאס, מייקל ביי שהיה באירוע המדובר ניצל את ההזדמנות והודיע על ליהוקו של סטנלי טוצ'י כשחקן חיזוק לסרטו "רובוטריקים 4". בנוסף, נחשף גם הטריילר הראשון לסדרה "מפרשים שחורים" אשר אותה הוא מפיק.

מייקל ביי עם שחקן חיזוק והפתעה נוספת
מייקל ביי עם שחקן חיזוק והפתעה נוספת

מייקל ביי שהיה בכנס הסינמה-קון אשר התקיים לאחרונה בעיר החטאים, הודיע כי שחקן הקולנוע סטנלי טוצ'י יככב בסרטו "רובוטריקים 4" בתפקיד עדיין לא ידוע. ביי עוד סיפר כי הסצנות בסרט יצולמו באמצעות מצלמות האיימקס 3D החדשות בכדי לאפשר לצופה לחוות את תוכן הסרט באופן בלתי נלאה ואף יותר מציאותי. למי שאינו יודע, ההבדל בין מצלמות האיימקס הישנות לחדשות הוא שהם יותר קטנות וקלות לשימוש בעוד שהמצלמות הישנות גדולות ומסורבלות שאגב נעשה בהם שימוש בסרטו של כריסטופר נולאן "עלייתו של האביר האפל".

לא כולם מכירים את סטנלי טוצ'י, הוא אומנם מככב בתפקידים משניים, אך הוא כבר הספיק לזכות בשני פרסי גלובוס הזהב ועוד שני פרסי אמי על תפקידיו בסדרות הטלוויזיה "ווינצ'ל" ו-"מונק". טוצ'י כיכב בלמעלה מ-60 סרטים וביניהם "השטן לובשת פראדה", "קפטן אמריקה: גיבור העל הראשון", "משחקי הרעב" ובשלושת הסרטים האחרונים "נוכלת בהזמנה", "ג'ק צייד הענקים" ו-"המוצא האחרון" אשר מוקרנים בימים אלה בבתי הקולנוע השונים בארצנו. בנוסף, טוצ'י גם מככב בטריילר החדש של "משחקי הרעב: התלקחות" שרק יצא לאחרונה.



כאמור, סטנלי טוצ'י יככב לצידם של מארק וולברג שהחליף את שיה לה באף, ניקולה פלץ אשר החליפה את מייגן פוקס וג'ק ריינור שלוהק לאחרונה. אף על פי שמייקל ביי לא חשף פרטים על תפקידו של טוצ'י, אנחנו בטוחים שהוא יהיה לתוספת נהדרת בסרטו של מייקל ביי "רובוטריקים 4" אשר צפוי להגיע אל בתי הקולנוע בשנה הבאה.

בנוסף, בכנס נחשף גם הטריילר הראשון לסדרה החדשה "מפרשים שחורים" שאותה הפיק מייקל ביי. הסדרה החדשה תשודר ברשת הטלוויזיה Starz האמריקאית המשדרת בימים אלו את סדרת הדרמה-היסטורית ספרטקוס: מלחמת הארורים". כמו כן, הסדרה "מפרשים שחורים" מתארת את סיפורו של קפטן פלינט ואנשיו ומתרחשת כ-20 שנה לפני אירועי "אי המטמון" המבוסס על ספרו של רוברט לואיס סטיבנסון.



הסדרה "מפרשים שחורים" נוצרה על-ידי השואו-ראנר ג'ון שטיינברג בשיתוף עם המפיק רוברט לוין. על הפקת הסדרה אחראים מייקל ביי, בראד פולר ואנדרו פורם אשר עובדים בחברת ההפקה Platinum Dunes הנמצאת ברשותו של ביי. בסדרה מככבים לוק ארנולד, זאק מקגוון, צ'ארלס ויין, טום הופר,קלרה פאג'ט, חנה ניו ושחקנים נוספים. כמו כן, הסדרה החדשה צפויה להגיע אל מסכי הטלוויזיה ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מייקל ביי עם שחקן חיזוק והפתעה נוספת
סרטים בקולנוע