ווסלי סנייפס לוהק ל"בלתי נשכחים 3"

קולנוע
לאחר תקופה כה ארוכה של חיפושים אחר כוכבי פעולה וותיקים לסרטו "בלתי נשכחים 3", סילבסטר סטאלון ליהק רשמית את שחקן הקולנוע ווסלי סנייפס.

ווסלי סנייפס לוהק ל"בלתי נשכחים 3"
ווסלי סנייפס לוהק ל"בלתי נשכחים 3"

סנייפס אשר נעדר ממסכי הקולנוע בשנים האחרונות יככב בסרטו של סטאלון "בלתי נשכחים 3" לאחר שריצה כשלוש שנים בכלא. בסרט השלישי וככל הנראה האחרון סנייפס יאחד כוחות עם ג'ייסון סטאת'אם, ג'קי צ'אן, סילבסטר סטאלון, ג'ט לי ודולף לונדגרן ואף ייתכן שגם עם ניקולס קייג' והריסון פורד במידה והם יאשרו את הצטרפותם לסרט.

המתח אשר שרר לאחרונה על השמועות הרבות נופץ כאשר סטאלון צייץ לעוקביו בטוויטר כי ליהק את ווסלי סנייפס המוכר ככוכב סרטי "בלייד" לסרטו "בלתי נשכחים 3". לאחר הבשורה אשר הלהיבה את חובבי צייד הערפדים, סטאלון צייץ בשנית וכתב: "מל גיבסון הוא במאי נפלא, אנחנו רוצים אותו אצלנו ומקווים שהוא ישתף איתנו פעולה". שמעתם נכון, ייתכן ומל גיבסון ישמש כבמאי הסרט "בלתי נשכחים 3" וזאת לאור העובדה שהוא קצת חלוד מאחר וסרטו האחרון שיצר היה "אפוקליפטו" אשר יצא בשנת 2006.

לפני כשבועיים ווסלי סנייפס השתחרר מהכלא לאחר שריצה כמעט כשלוש שנים (שנתיים ושמונה חודשים) בגין אי תשלום מיסים. אך לסנייפס נשארו עוד ארבעה חודשים שאותם הוא יעביר במעצר בית תחת פיקוח של רשויות אכיפת החוק. לצילומי הסרט "בלתי נשכחים 3" סנייפס יגיע רק בתום ארבעת החודשים הנוטרים של מעצר הבית.

נכון לרגע זה לא ידוע מי יביים את הסרט "בלתי נשכחים 3", אך השחקנים שיככבו בו הם; סילבסטר סטאלון, ווסלי סנייפס, ג'ייסון סטאת'אם, ג'קי צ'אן, ג'ט לי ודולף לונדגרן. צילומי הסרט צפויים להתקיים לקראת סוף השנה בעוד שהסרט עתיד להגיע לבתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ווסלי סנייפס לוהק ל"בלתי נשכחים 3"
סרטים בקולנוע