אנתוני מקי מדבר על "קפטן אמריקה"

קולנוע
אנתוני מקי אשר מככב בסרטם של אנטוני וג'ו רוסו "קפטן אמריקה: חייל החורף", לקח הפסקה מצילומי הסרט כדי לספר על החוויה שעבר עד כה.

אנתוני מקי מדבר על "קפטן אמריקה"
אנתוני מקי מדבר על "קפטן אמריקה"

מגזין הסרטים "טוטאל פילם" ראיין לאחרונה את השחקן אנתוני מקי אשר סיפר על החוויה שעבר מקבלת התפקיד ועד לתחילת הצילומים: "לאחר שהוצע לי התפקיד ב"קפטן אמריקה: חייל החורף" נפגשתי עם המפיקים והבמאים כדי לדון בתפקידי כ-פלקון הדמות שאגלם, והצעתי להם רעיונות שצצו במוחי לגבי הדמות, ויכול להיות מאוד שהם ישתמשו ברעיונות".

לאחר שסיפר על הצטרפותו, מקי המשיך וסיפר גם על הניסיון שמגיע עם עבודה בסרטי מארוול: "החלטתי לקחת על עצמי את התפקיד בגלל הניסיון שאצבור והפרסום שיפתח בפני דלתות לתפקידים נחשקים אחרים בסרטים חדשים שבעתיד ארצה להופיע בהם".

מקי המככב בסרטו של מייקל ביי "רווח וכאב" כשרירן, הסביר כיצד הדבר השפיע על תפקידו: "לא רציתי להיראות מגוחך", הסביר מקי, "הייתי מוגבל בזמן הצילומים עם גופי הגדול לאחר אימונים כה רבים, אך עם זאת הייתי בכושר המתאים כדי לעשות את התפקיד על הצד הטוב ביותר".

"בשלב מאוחר יותר כאשר נפגשתי עם צוות הסטודיו לגבי התפקיד ב"קפטן אמריקה", אמרתי להם שאעלה במשקל כדי להיראות טוב יותר, אבל הם אמרו שאין צורך ושהם יתאימו לגופי את החליפה של הפלקון".

עד 2014 יש עוד הרבה זמן, ולפני שנראה אותו בפעולה בתפקידו כפלקון ב"קפטן אמריקה: חייל החורף", מקי בקרוב יגיע לבתי הקולנוע בארץ בסרט הפעולה "רווח וכאב" ואיתו גם דוויין ג'ונסון (דה רוק) ומארק וולברג השרירנים.

כמו כן, הסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף" בוים והופק על-ידי אנטוני וג'ו רוסו ("אני אתה והוא"), לצידו של אנתוני מקי יככבו כריס אוונס, סמואל ל. ג'קסון, סקרלט ג'והנסון, פרנק גרילו, טובי ג'ונס, קובי סמלדרס והיילי אטוול. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אנתוני מקי מדבר על "קפטן אמריקה"
סרטים בקולנוע