מי יחליף את "דקסטר"?

טלוויזיה
רשת הכבלים האמריקאית "שואוטיים" חשפה טיזר חדש לעונה השמינית והחדשה של סדרת המתח "דקסטר" בשילוב קטעים מהסדרה החדשה "ריי דונובן".

מי יחליף את "דקסטר"?
מי יחליף את "דקסטר"?

לאחר הסוף המותח של העונה השביעית, סוף סוף רשת הכבלים "שואוטיים" פרסמו טיזר חדש החושף פרטים מעטים על העונה השמינית והחדשה של סדרת המתח "דקסטר", ובנוסף על הסדרה החדשה "ריי דונובן" אשר תחליף את "דקסטר" עם סיום העונה.

"דקסטר" מבוסס על ספרו של ג'ף לינדסי באותו השם ועוקב אחר חייו הכפולים של השוטר דקסטר מורגן (מייקל סי הול) ממשטרת מיאמי אשר מנהל חיים כפולים; ביום שוטר מן השורה, ובלילה רוצח סדרתי אשר יוצא להרוג רוצחים אכזריים שלא נענשו כצדק, וגם כאלה שינסו לעצור אותו במסע הרציחות.

רשת הכבלים "שואוטיים" פרסמה טיזר משותף החושף פרטים מעטים על העונה השמינית והאחרונה של "דקסטר" ועל הסדרה החדשה אשר תחליף אותה - "ריי דונבון" המתאימה במיוחד לכל המכורים של סדרת הפשע הישראלית "הבורר". הסדרה תעסוק בסיפורו של פושע (ליב שרייבר) מהמעמד העליון אשר אחראי על הבעיות של העשירים והמפורסמים בלוס אנג'לס וזאת על פי החוקים שלו או במילים אחרות, בלי חוקים.



פרק הבכורה של העונה השמינית של "דקסטר" ישודר ביום ראשון (ארה"ב) ב-30 ליוני, בעוד שבארץ הפרק ישודר ברשת הלווין YES כמספר ימים לאחר מכן. עם סיום פרק הבכורה של העונה השמינית של "דקסטר", ישודר פרק הבכורה של סדרת הפשע החדשה "ריי דונבון" אשר תהווה תחליף ל"דקסטר".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי יחליף את "דקסטר"?
סרטים בקולנוע