אבא ל-533 ילדים

קולנוע
דויד מגלה בגיל הארבעים לחייו כי הוא אבא למספר הזוי של ילדים, כעת הוא נשאב אל תוך חייהם ומשם הדרך קצרה אל אותן ההפתעות אליהם לא ציפית כלל וכלל.

אבא ל-533 ילדים
אבא ל-533 ילדים

תתארו לעצמכם מה היא התחושה להתעורר ליום בהיר בגיל הארבעים לחייך ולגלות שיש לך 533 ילדים, בשר מבשרך, וכל זאת מבלי לעשות סקס עם אף אחת מאותן נשים. הזוי?, אז זהו שלא. לדויד (פטריק הורא) זה קרה והוא מבחינתו החליט אף להכיר בכל אחד ואחד מהם בדרכים שונות ומסוגננות וכל זאת מבלי שידעו על עצם קיומו או על נוכחותו.

פטריק הורא, לא שחקן גדול במיוחד אך אפשר לומר שקיים בו הפוטנציאל, גם הוא בדומה לדויד בסרט "סטארבק: תורם סדרתי" בגיל הארבעים לחייו, כעת הוא מקבל הזדמנות ענקית לשחק בסרטו של קן סקוט, תסריטאי ובימאי עם רפרטואר די עשיר אשר מספק להורא את אותה הבמה בתסריט וסרט יוצא מגדר הרגיל אשר סיפורו הוא סיפור יוצא דופן אשר מביא מקרוב סיפורו של איש אלמוני אשר מגלה להפתעתו כי אותן מבחנות אשר הכניסו לכיסו כספים בעת צעירותו הפכו לאנשים של ממש, אנשי תרבות, אנשים מצליחים ואחרים בשילוב קונפליקט די הזוי של שאלה אשר עולה במהלך כל הסרט בפניו של דויד, האם לגלות להם על קיומו, או שמה להישאר על תקן האנונימי, מה יעלה בגורלם של אותם ילדים, והאם דויד יבחר כן לגלות את זהותו?.

להיות אבא ליותר משלושה ילדים זה לא דבר פשוט, כל ילד הולך לדרכים שונות ולפעמים אף טועה בדרך, בשביל זה יש את ההורה שיכוון וייתן לילד יד אם בבחירות ואם בהחלטות הקשות ביותר בחייו. נכון שהתסריט קצת הזוי, אבל תחשבו לרגע, מה היה קורה אם אתם הייתם לאחד מאותם הילדים אשר לא יודעים על אביהם ומה אתם הייתם בוחרים לעשות?, ללכת בעקבות הלב ולנסות לגלות מי הוא האבא שלכם, אם שמה הייתם מעדיפים לא לחשוף את עברכם ופשוט להמשיך בחייכם?. אפשר לומר שמדובר בשאלה מעט מכשילה, והסיבה לכך היא שלרובנו כן יש הורים ולרוב הקשר אשר מתפתח מגיל קטנות, ממשיך לגילאי הטיפש-עשרה ומשם אל אותה פרישת כנף היא ללא ספק פרק מרכזי בחיים אשר מייסד את אישיותנו ובכלל מעצב את חיינו.



הסרט "סטארבק: תורם סדרתי" ללא ספק מביא סיפור שונה, כזה שמעלה בך סקרנות של ממש בלחשוף ובכלל לגלות מה קורה כאשר ילד זוכה להכיר באביו בגיל יחסית די מבוגר ומגלה על הדרך כי מדובר באחד כזה שלא היית רוצה לקחת ממנו דוגמא. פטריק הורא ישחק את דמותו של דויד ולצידו השתתפו השחקנים ג'ולי לברטון, אנטואן ברנרד, דומיניץ' פהילי, מארק בלנגר איי, איגור אובדיס ודוויד מיצ'אל איו בבימויו של קן סקוט ובתסריט מעורר השראה שלו עצמו בשיתוף עם התסריטאי מרטין פיטיט.

הסרט "סטארבק: תורם סדרתי" הינו פרי לקולנוע הקנדי אשר מביא לנו סרטים די טובים בשנים האחרונות ואף מוצא בדרכו שלו להתמודד אל מול תעשיית הסרטים בהוליווד בכבוד. כמו כן הסרט "סטארבק: תורם סדרתי" יעלה לאקרנים בארצנו הקטנטונת ביום חמישי הקרוב, 18 באפריל 2013 ויופיע ברוב בתי הקולנוע ברחבי הארץ כולה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אבא ל-533 ילדים
סרטים בקולנוע