צפו: אמה ווטסון בסטריפ דאנס

קולנוע
סרטה החדש של סופיה קופולה "הבלינג רינג" עושה נפלאות בזמן האחרון עם הסצנה הלוהטת של אמה ווטסון בזמן ריקוד חושני, וכעת נחשף קליפ חדש בו החנונית מסרטי "הארי פוטר" רוקדת בנונשלנטיות על עמוד, ומשם למעלה הדרך עוד ארוכה.

צפו: אמה ווטסון בסטריפ דאנס
צפו: אמה ווטסון בסטריפ דאנס

הוריה המוגלגים החזיקו אותה קצר, המקום היחידי שהייתה בו היה בית הספר הוגוורטס בו למדה כשפות. אך כעת אמה ווסטון (23) החליטה לשים לזה סוף, לאחר כשנתיים מאז שכיכבה בסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2", ווסטון החלה לחשוף את הצד הסקסי והפראי שלא הכרנו, וזאת בסרטה החדש של סופיה קופולה "הבלינג רינג" בו קבוצה מתבגרים שודדים בתים של סלבריטאים רבים בעזרת רשת האינטרנט הכה גדולה.

"הבלינג רינג" מבוסס על מקרה אמיתי בו קבוצת בני נוער פרצו לבתיהם של כוכבי הוליווד ורוקנו את ביתם מתכולתו ובעיקר מתכשיטים יקרי ערך. את המידע הנערים השיגו באינטרנט ואף עשו מעקבים אחרי אותם סלבריטאים. אחת הקורבנות הייתה פריס הילטון שביתה נפרץ פעמיים ב-2010 שאגב גם תופיע בסרט.



הראשונה שחשפה את הצד הפרוע שלה, הייתה כוכבת הילדים, סלינה גומז אשר עשתה זאת בסרט למבוגרים בלבד "ספרינג ברייקרס" שעקב אחר ארבעה תלמידות קולג' אשר שדדו סניף רשת מזון כדי לממן את חופשת האביב שלהן. לאחר כ-4 ימים הבנות נעצרות על-ידי המשטרה, אך להפתעתן, גנגסטר קשוח (ג'יימס פרנקו) משחרר אותן בערבות. משם העלילה ממשיכה בכבדות לשודים נוספים, שיכרון חושים, סקס, סמים ואלכוהול. הביקורות היו שליליות והסרט בכלל לא סיפק את הסחורה אם כי הייתה הפרזה של סצנות סקס מוגזמות שבמקרים אחרים היה עדיף כבר לצפות בפורנו.

הסרט "הבלינג רינג" בוים והופק על-ידי סופיה קופולה ("מארי אנטואנט"), לצידה של אמה ווטסון מככבים קירסטן דאנסט, לזלי מאן, ריץ' קראולו, בריאן גאטאס וישראל ברוסארד. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע בתאריך יום חמישי, 13 ביוני 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: אמה ווטסון בסטריפ דאנס
סרטים בקולנוע