"רומיאו ויוליה" בגרסה הצעירה

קולנוע
היילי סטיינפלד אשר זכתה בפרס האוסקר על תפקידה בסרטם של האחים כהן "אומץ אמיתי", מככבת בימים אלו בטריילר חדש של הגרסה המחודשת למחזה השייקספירי "רומאו ויוליה" לצידו של דאגלס בות.

"רומיאו ויוליה" בגרסה הצעירה
"רומיאו ויוליה" בגרסה הצעירה

היילי סטיינפלד החלה את דרכה כשחקנית צעירה בגיל 14 כאשר כיכבה בסרטם של האחים כהן "אומץ אמיתי" אשר זכה להצלחה רבה. וכרגיל כשמדובר בסרטם של האחים כהן אין סיכוי שהם לא יזכו לתהילה או לפחות בפרס אוסקר קטנטן. האומנם היילי סטיינפלד הופיעה בתפקיד המשנה, אך אותו תפקיד זיכה אותה בפרס האוסקר לתפקיד המשנה הטוב ביותר לשנת 2010.

היילי סטיינפלד בדומה לשאר השחקניות הצעירות גם היא רוצה להתקדם אל עבר התעשייה הנחשקת הנקראת הוליווד. שם מקבלים תפקידים נחשקים, מופיעים לצידם של שחקנים לוהטים ובין היתר מקבלים גם מזומנים בהתאם. בסרטו החדש של קרלו קרליי "רומיאו ויוליה", סטיינפלד תיכנס לנעליה הגדולות של יוליה שלצידה בתפקידו של רומאו יככב הדוגמן והשחקן הנחשק דאגלס בות ("LOL").

"רומיאו ויוליה" הוא אחד מסיפור האהבה הגדולים של כל הזמנים המספר על זוג צעירים אשר מאוהבים האחד בשניה כשברקע פועלת שנאתם הגדולה של משפחותיהם. הדרך לאהבה הייתה קשה והשניים הלכו כנגד כל הסיכויים, אך הדבר הוביל למותם הטרגי. מאז השניים הפכו לסמל האהבה והרומנטיקה הנצחית.

המחזה השייקספירי נתן השראה לבמאים רבים, אך רק סרטים מעטים צלחו. העיבודים שבלטו היו של הבמאי האיטלקי פרנקו זפירלי אשר היה מועמד לפרס האקדמיה של הקולנוע האיטלקי על הצלחתו בסרט. וגרסתו של הבמאי המוערך באז לורמן אשר יצר גרסה מודרנית למחזה של ויליאם שייקספיר אשר זכה לביקורות נלהבות כשבראשו עמד שחקן הקולנוע המהולל ליאונרדו דיקפריו ולצידו בתפקיד יוליה קלייר דיינס ("הומלנד").

תזכורת מגרסתו של לורמן:



השחקנים המככבים בסרטו של קרלו קרליי מורכבים מכישרונות צעירים עם פוטנציאל אדיר בתקווה להחיות את אותו סיפור טראגי. בהתחשב בעובדה שהסרט האחרון שעובד למחזהו של ויליאם שייקספיר היה של באז לורמן לפני כ-17 שנים, קרליי מקבל הזדמנות פז ליצור עיבוד חדשני וכזה שעדיין לא נראה כמותו. בתקווה שכך יהיה.



העיבוד המחודש ל"רומיאו ויוליה" בוים על-ידי קרלו קרליי, ובכיכובם של דאגלס בות, היילי סטיינפלד, דמיאן לואיס, פול ג'יאמטי, נטשה מקאלהון, סטלן סקארגארד, קודי סמית מקפי ולאסלי מאנויל. כאמור, הסרט יגיע לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 3 באוקטובר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "רומיאו ויוליה" בגרסה הצעירה
סרטים בקולנוע