סטארטרק עולה שלב

קולנוע
בחודש מאי הקרוב יעלה לאקרנים הסרט "האויב בתוכנו: סטארטרק" בכיכובה של זואי סלדנה הלוהטת והחלטנו לעלות הילוך ולהביא אליכם מקרוב את שושלת סטארטרק ועל הדרך הצצה אל עולם החלל מבית ג'יי ג'יי אברהמס.

סטארטרק עולה שלב
סטארטרק עולה שלב

סטארטרק למי שלא יודע, הוא בעצם סדרה חדשה לסרטי המדע בדיוני הכל כך מצליחה "מסע בין כוכבים" אשר החלה את דרכה אי שם בשנת 1979 והייתה לאבן יסוד לאותם סרטי מדע בדיוני אשר שילבו בתוכם את החלל ואת תמונת המצב באיך בעצם יראה העולם או האנושות בשנים שאחרי עצם בלתי מזוהה אשר מגיח משום מקום ומגיע אל כיוונו של כדור הארץ.

אותו סרט "מסע בין כוכבים" הפך עד מהרה למותג של ממש וכמו כן גם היום הוא ממשיך להוביל ובכלל לייצר מעריצים חדשים בקרב קהל הצופים אשר דוהרים אל בתי הקולנוע במטרה אחת והיא לטוס לחלל. בדומה לקולומבוס אשר גילה את אמריקה (או שלא) בשנת 1492 נמצאת לה האנושות כולה בניסיון ראשון מסוגו לגלות מי הוא אותו עצם בלתי מזוהה אשר מגיע אל כיוונו של כדור הארץ, והשאלה הכל כך מרתיעה, האם מדובר בעצם חי או שמא מדובר במטאור אשר ישמיד את העולם כולו?, אם צפיתם בסרט הראשון משנת בסדרת "מסע בין כוכבים" אנו יכולים להניח שהתשובה בידכם, ואם לא, אז כדאי שתראו, אחרת איך תגלו?.

בשנת 2009 החליט הבימאי המוערך ג'יי ג'יי אברהמס אשר שיתף פעולה עם שחקנים כמו טום קרוז ואף בימאי מוערך בדמותו של סטיבן שפילברג להביא את אותה היצירה משנות ה-70' ורענן אותה בכמה דמויות חדשות וקצת יותר מוכרות לקהל הצעיר שבנינו, המוכרים שבהם היו כריס פיין ששיחק את דמותו של קפטן קירק, אריק באנה הנפלא, זואי סלדנה הסקסית, וינונה ריידר ועוד אשר הביא את "מסע בין כוכבים" שוב אל מרכז הבמה, רק שהפעם בשמו החדש "סטארטרק".

כאשר אוכלוסיית העולם נמצאת לא מוכנה אל מול האויב הנורא, האומה כולה נכנסת לתדהמה כאשר איש בדמותו של סוכן מתוך המערכה עצמה גורם לנזקים כבדים ואבדות רבות, כעת כולם נמצאים תחת התקפה ואף אחד לא מוגן. קריק לוקח על עצמו לייצב את העניינים בעוד ששאלות רבות מרחפות על גבי האנושות כולה, וכי איש הרוע אשר מנפץ כל דבר שזז מביא להרס והרג אדם בכדי להוכיח כמה הוא טוב יותר מכל השאר.

טריילר "האויב בתוכנו: סטארטרק":



השנה אנו צופים לסרטים רבים, כאלה שיצליחו וכאלה שפחות, אך כמו בכל שנה אנו מצפים לסרט שיפתיע אותנו ואף יעלה על הציפיות, לסרט הבא מבית ג'יי ג'יי אברהמס בשם "האויב בתוכנו: סטארטרק" יש ללא ספק את ההזדמנות לעשות זאת ובענק. עם שלל של כוכבים כל כך מוצלחים, עלילה שהצליחה להחזיק מעל ל-30 שנה ועד היום בועטת ובועטת חזק, "סטארטרק: האויב בתוכנו" הוא ללא ספק הסרט שיהיה שווה ללכת לראות בבתי הקולנוע בחודש מאי הקרוב.

שחקנית נוספת אשר מצטרפת לחגיגה היא אליס איב אשר תככב לצידם של כריס פיין וזואי סלנדה, קארל אורבן ייתן הופעה משלו בעוד ג'ון צ'ו יחזור לשחק בתפקיד קצת יותר רציני מאשר קומר. כמו כן הסרט "האויב בתוכנו: סטארטרק" יעלה לאקרנים בתאריך יום שישי, 17 במאי 2013 וכמו כל סרט טוב יוקרן בכל בתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ. שווה צפייה לחובבי המדע בדיוני ולמעריצי "מסע בין כוכבים" בפרט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סטארטרק עולה שלב
סרטים בקולנוע