זה שנכנס וזה שיוצא

קולנוע
קשיש אחד, צעיר אחר עם המון אנרגיה ומטרה אחת גדולה לחשוף את פניו של הקשיש ולהעמידו לדין, כל זה בסרט אחד, "המוצא האחרון" אשר מגיע ביום חמישי הקרוב לבתי הקולנוע.

זה שנכנס וזה שיוצא
זה שנכנס וזה שיוצא

רוברט רדפורד הוא ללא ספק שם מותג בקולנוע הבינלאומי, שם נוסף אשר עלה בשנים האחרונות הוא שיה לה באף אשר היה לכריזמה צעירה בשלל סרטי "רובוטריקים" ; של העשור שהיה, כעת הוותיק והצעיר הולכים לשתף פעולה בסרט שמקבל קצת פחות חשיפה ובעיקר הרבה פחות יחסי ציבור כאשר משווים אותו אל סרטים דומים לשנה זו. רוברט רדפורד היה ונשאר אליל לנשים רבות עד היום, הוא היה לבמאי, מפיק, איש עסקים מצליח ואפילו היה לפעיל ידוע אשר תרם את תרומתו הרבה לאיכות הסביבה. אותו הנער אשר גדל אל מדשאות קליפורניה בעל אותו החיוך אשר כבש מיליוני מעריצות ברחבי העולם נותן לנו בפעם נוספת וככל הנראה בפעם האחרונה (בכל זאת בגיל 76) משחק יוצא מגדר הרגיל בסרט מותחן פעולה אשר מחזיר אותנו מעט אחורה בזמן אל כיוון שנות התשעים בהם היו סרטי מתח כאלה שלא ישכחו לעולם.

רוברט רדפורד בצעירותו:



אל רדפורד מצטרפים להם חברים מן העבר, שחקנים שגם הם היו כאלה גדולים בדומה לו, סוזן סרנדון היא אחת מהם וגם היא בדומה לרדפורד הולכת לתת הצגה של ממש, בנוסף את מי שכבר הספקנו לראות בלא מעט סרטים משובחים, בעל הקול הגס אשר גורם לך להישאר מרותק למסך הוא כמובן ניק נולטי אשר הופיע לראשונה ולאחר זמן כה רב בסרט הדרמה המצליח "לוחם" והיה לאבן חשובה במארז לסרט הכל כך דרמתי משנת 2011. הסרט "המוצא האחרון" מביא את סיפורו של כתב צעיר (שיה לה באף) אשר מגלה את סודו הכל כך שמור של איש מלחמה לשעבר (רוברט רדפורד) אשר לו זהות כפולה, כעת על איש המלחמה מוטלת האחריות לנקות את שמו וכי הבריחה שלו מאותם החוקרים מוצגת באור מעט שגוי ההופך את העלילה למעט מסובכת ומביאה את אותו סוכן ואיש מלחמה לשעבר ישר אל אור הזרקורים, אותו האור ממנו ניסה להסתתר במשך שנים כה רבות בניסיון לנהל חיים פשוטים ולנקות עצמו מעברו, או אולי לברוח ממנו.

טריילר "המוצא האחרון":



הסרט המוצא האחרון בויים עי רדפורד עצמו מה שבעצם הופך את הסרט למעניין עוד יותר, שיה לה באף ינסה לחשוף את סודותיו של רדפורד ולצידם השתתפו בסרט השחקנים סוזן סרנדון, ניק נולטי, טרנס הווארד, אנה קנדריק ושחקנים טובים אחרים. הסרט צפוי לעלות לאקרנים ביום חמישי הקרוב 11 לאפריל 2013 וכמו כן יוקרן ברוב בתי הקולנוע ברחבי הארץ כולה. בהצלחה לרוברט בסרט החדש.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על זה שנכנס וזה שיוצא
סרטים בקולנוע