סאלי הוקינס מצטרפת ל"גודזילה"

קולנוע
סאלי הוקינס אשר ידועה בשל תפקידה בסרט "ג'יין אייר", לוהקה לתפקיד בסרטו של גארת' אדוארדס "גודזילה" אשר יגיע אלינו בגרסתו החדשה בעוד כשנה בדיוק.

סאלי הוקינס מצטרפת ל"גודזילה"
סאלי הוקינס מצטרפת ל"גודזילה"

סאלי הוקינס אשר כיכבה לאחרונה בעיבוד המחודש לרומן הקלאסי מאת צ'ארלס דיקנס "תקוות גדולות" אשר בויים על-ידי מייק ניואל ("הנסיך הפרסי: חולות הזמן"), הצטרפה לאתחול המחודש של "גודזילה", אותו יביים הבמאי הבריטי גארת' אדוארדס אשר יצר את סרטו היחידי "מפלצות" בתקציב דל של 800 אלף דולרים בלבד, סכום מגוחך לתקציב של סרט בימנו. כעת ובין היתר, נחשף קטע וידאו חדש בו מצולם הקאסט של הסרט המדובר בעוד שאותה המצלמה אשר מצלמת את קטע הוידאו מסתתרת לה בין העצים.



אתר הדדליין דיווח בתחילת השבוע כי הוקינס כבר חתמה על חוזה הסרט וכי תככב בתפקיד משנה לצידו של אהרון ג'ונסון ("קיק אס") אשר יככב בתפקיד הראשי. לצידם יככבו השחקנים בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), אליזבת אולסן ("אורות אדומים"), דיוויד סטארטיירן ("לינקולן"), ג'ולייט בינוש ("קוסמופוליס&quo t;) וקן ווטאנבי ("הסמוראי האחרון"). בנוסף, סאלי הוקינס תככב גם בסרט הקומדיה "כמעט חג המולד" בבימויו של פיל מוריסון, ובכיכובם של פול ראד, פול ג'יאמטי, היילי פייפר ועוד.

"גודזילה" עושה רושם של שחקן ותיק בתחום הקולנוע, זה התחיל בסרט יפני משנות ה-50 אשר היה למודל כ"סרט פופולארי" במיוחד אשר הופיע בלמעלה מ-25 סרטים בסצנות בהם מוצגת טלוויזיה או מסך הקולנוע, תוכניות טלוויזיה רבות, לא מעט ספרים ואפילו אל משחקי וידאו "גודזילה" הגיע. כעת ולאחר יותר מ 63 שנה מאותה הופעה היסטורית "גודזילה" חוזר, עדיין לא ברור עד כמה ובאיזה ממדים אך לצפות אפשר תמיד. על הפקת הסרט אחראים אולפני האחים וורנר שגם אחראים על הפצתו ברחבי העולם ויפן בפרט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סאלי הוקינס מצטרפת ל"גודזילה"
סרטים בקולנוע