צייד הערפדים שוחרר מהכלא

רכילות
כוכב סרטי "בלייד", ווסלי סנייפס (50) אשר נכנס לכלא לפני כשלוש שנים, יצא לחופשי לאחר שריצה שנתיים ושמונה חודשים של סבל בכלא הפדרלי.

צייד הערפדים שוחרר מהכלא
צייד הערפדים שוחרר מהכלא

ווסלי סנייפס אשר הורשע בשנת 2008 בגין אי תשלום מס על הכנסות בשווי 38 מיליון דולרים בין השנים 1999 ל-2006, שוחרר לאחרונה לאחר שריצה קרוב לשלוש שנות מאסר בכלא הפדרלי. סנייפס השתחרר ביום שלישי האחרון כ-4 חודשים לפני מועד שחרורו המתוכנן. את ארבעת החודשים הנותרים סנייפס יבלה במעצר בית בהשגחה מלאה של 24 שעות ביממה עד לחודש יולי השנה.

לפני כניסתו של ווסלי סנייפס לכלא הוא הספיק להותיר מאחוריו קריירה קולנועית מפוארת וארוכת שנים והיה זכור בעיקר בסרטים; "רחובות של זהב", "עיר החטאים", "רכבת הכסף" וכמובן זכור לכולם בתפקיד המפורסם ביותר שלו בסרט "בלייד". בין היתר כיכב גם בסרטים "אומנות המלחמה", "אלוף ללא עוררין", "9 נשמות" וסרטיו האחרונים היו "רחובות ברוקלין", "משחק המוות" ו-"גלו-ווקר" אשר צולם בשנת 2006, אך שוחרר רק ב-2012, בסרט סנייפס מגלם צייד חופשי בדומה ל"בלייד" רק ששם הוא צד ערפדים.



אם סנייפס ירצה לשקם את קריירת המשחק שלו תוך זמן קצר, הוא יצטרך לעשות זאת בעזרתו של סילבסטר סטאלון שכזכור בתחילת השנה סיפר שהוא רוצה לצרף אותו לסרט ההמשך "בלתי נשכחים 3" אשר מאגד את גדולי כוכבי הפעולה הוותיקים יחדיו לסרט בלתי נשכח, זו ללא ספק תהיה הזדמנות טובה לסנייפס גם להוריד את אותו אבק אשר צבר עקב השהייה בבית הסוהר, וגם לזכות במקומו הטבעי ולשחק לצדם של שחקני על בדמותו שלו.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צייד הערפדים שוחרר מהכלא
סרטים בקולנוע