צפו: ריאן גוסלינג ללא מעצורים

קולנוע
אולפני פילם דיסטריקט חשפו טריילר לא מצונזר לסרטו החדש של ניקולס וינדינג רפן "רק אלוהים סולח" אשר מעניק הצצה על דמותו של ריאן גוסליג.

צפו: ריאן גוסלינג ללא מעצורים
צפו: ריאן גוסלינג ללא מעצורים

רגע לפני פרישתו הזמנית של הקנדי מקריירת המשחק המוצלחת שלו, ריאן גוסלינג חוזר לנקום בטריילר חדש לסרט הפשע "רק אלוהים סולח" בו מגלם מתאגרף לשעבר אשר נוקם את מותו האכזרי של אחיו הצעיר. זהו שיתוף הפעולה השני של גוסלינג ווינדינג רפן לאחר סרט הפעולה "דרייב".

הסרט "רק אלוהים סולח" עוקב אחר ג'וליאן (ריאן גוסלינג), גנגסטר ומתאגרף לשעבר אשר מתגורר עם אחיו הצעיר ברחובותיה המסוכנים של בנגקוק. כאשר אחיו הצעיר של ג'וליאן נרצח על-ידי קצין אכזרי ממשטרת תאילנד, ג'וליאן יוצא לנקום בכל כוחו את מותו האכזרי של אחיו וגם אם זה אומר שהוא יסתכן במותו שלו.

לצידו של ריאן גוסלינג תככב השחקנית הבריטית כריסטין סקוט תומאס בתפקיד דיי סקסי ולמרות גילה המבוגר היא בהחלט מוכיחה זאת בטריילר הלא מצונזר.



הסרט "רק אלוהים סולח" נכתב ובויים על-ידי ניקולס וינדינג רפן ("דרייב"), בסרט מככבים ריאן גוסלינג, כריסטין סקוט תומאס, טום בארק, וויטאיה פנסרינגרם, גורדון בראון ו אואק קירטי. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע בחודש מאי הקרוב.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: ריאן גוסלינג ללא מעצורים
סרטים בקולנוע