מהיוצר של "המסור" מגיע "לזמן את הרוע"

קולנוע
ג'יימס וואן שסרטו האחרון שביים היה מותחן אימה "הרוע שבפנים", חוזר להפחיד בסרט אימה חדש בשם "לזמן את הרוע" אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע בחודש יולי הקרוב.

מהיוצר של "המסור" מגיע "לזמן את הרוע"
מהיוצר של "המסור" מגיע "לזמן את הרוע"

יוצר הסרט "המסור", ג'יימס וואן אשר ביים את מותחן האימה "הרוע שבפנים" הנחשב לאחד מסרטי האימה המצליחים ביותר בשנים האחרונות, חוזר לכסא לביים לאחר כ-3 שנים של הפסקה מהתחום עם סרט אימה חדש בשם "לזמן את הרוע" המגולל את סיפורה של קרולין (לילי טיילור) אם לחמישה אשר מאוימת על-ידי ישות מסתורית הנמצאת במרתף ביתה.

ורה פרמיגה אשר זכורה היטב מתפקידה בסרט האימה "היתומה", תככב בסרט "לזמן את הרוע" לצידו של פטריק ווילסון אשר שיתף פעולה עם ג'יימס וואן בעבר בסרטו "הרוע שבפנים" אשר יצא ב2010, ואגב יככב גם בסרט ההמשך "הרוע שבפנים 2" אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע עוד השנה.

ורה פרמיגה ופטריק ווילסון יגלמו זוג חוקרים אשר מנסים לחשוף את העבר המחריד המסתתר מאחורי בית החווה. מהר מאוד השניים מבינים כי עומד מולם יריב מסוג חדש שטרם הכירו. כאשר הישות לוחצת על השניים והופכת ליותר אלימה, צמד החוקרים נאלצים להילחם על חייהם על-מנת להשמיד את הישות הכה מבעיתה אשר פגשו עד כה.

"ניו-לין סינמה" אשר אחראים על הפקת הסרט "לזמן את הרוע" חשפו טריילר חדש ומצמרר ובו שני החוקרים המנוסים נחשפים לישות הבלתי ניתנת לעצירה. הטריילר הבא שלפניכם אינו מומלץ לצפייה לבעלי לב חלש. ראו הוזהרתם.



הסרט "לזמן את הרוע" בבימויו של ג'יימס וואן ("המסור"), ובכיכובם של ורה פרמיגה, לילי טיילור, פטריק ווילסון, היילי מקפרלנד, ג'ואי קינג ומקנזי פוי. כאמור, הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארצנו בחודש יולי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מהיוצר של "המסור" מגיע "לזמן את הרוע"
סרטים בקולנוע