הסוכן פיל קולסון חוזר מהמתים

קולנוע
שחקן הקולנוע קלארק גרג אשר כיכב בסרטים רבים של מארוול בתפקיד הסוכן הממשלתי פיל קולסון, מדבר על סדרת הטלוויזיה החדשה "S.H.I.E.L.D" אשר נוצרה בעקבות אירועי הסרט "הנוקמים".

הסוכן פיל קולסון חוזר מהמתים
הסוכן פיל קולסון חוזר מהמתים

קלארק גרג אשר כיכב בסרטו של ג'וס וודון "הנוקמים" בו גילם את הסוכן פיל קולסון שתפקידו היה לגייס את גיבורי העל (איירון מן, קפטן אמריקה, תור, הענק הירוק והאלמנה השחורה), מעדכן על הסדרה החדשה "S.H.I.E.L.D" (או בתרגום חופשי "מגן") שבה הוא חזור להופיע כסוכן פיל קולסון: "הרבה אנשים טענו שזה לעולם לא יקרה, ואז קיבלתי את שיחת הטלפון מג'וס וודון אשר סיפר לי בהתרגשות כי התסריט לסדרה כבר מוכן ומה שנשאר זה רק צילומי הסדרה".

"לאחר שאנשים רבים צפו בסרט בסצינה בסרט "הנוקמים" בה דמותו של הסוכן פיל גססה, הם חשבו כי ידעו מה יעלה בגורלו של פיל קולסון", קלארק גרג עוד הוסיף ואמר, "אני לא בטוח שהם היו קרובים לגלות משהו, אבל שבטוח שמצפה להם הרבה הפתעות".

כאשר גרג נשאל אם ישוב לגלם את דמותו של הסוכן פיל קולסון בסרטים נוספים הוא השיב: "אם לוח הזמנים שלי אינו עמוס והמפיקים יצטרכו שאופיע בסרטים הבאים, אשוב לעשות זאת כי אני מחובר לדמות", סיפר גרג, "אני בטוח שהסיכויים גבוהים שהסוכן פיל יופיע בסרטים נוספים".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסוכן פיל קולסון חוזר מהמתים
סרטים בקולנוע