הפרויקט החדש של טים ברטון: "עיניים גדולות"

קולנוע
טים ברטון, אשר סרטו האחרון "פרנקנוויני" ; יצא לאקרנים ב-2012, עובד בימים אלו על סרט חדש בשם "עיניים גדולות" (Big Eyes) בכיכובם של כריסטוף וולץ ואיימי אדמס.

הפרויקט החדש של טים ברטון: "עיניים גדולות"
הפרויקט החדש של טים ברטון: "עיניים גדולות"

טים ברטון אשר יצר בשנים האחרונות חידושים קולנועיים רבים שנחלו להצלחה רבה, יביים הפעם סרט חדש (ולא חידוש) בשם "עיניים גדולות" מתסריטם של סקוט אלכסנדר ולארי קרזווסקי ("סוכן סמוי קודי בנקס"). המפיק הנערץ אשר ביים עד כה סרטים ובהם אלמנטים גותיים אפלים וגם כאלה מוזרים, יביים סרט דרמה המבוסס על סיפורה האמיתי של הציירת מרגרט קין ובעלה אשר ציירו ילדים, מבוגרים וגם בעלי חיים עם עיניים גדולות ובוהות אשר מסתכלות באופן ישיר על הצופה.

על פי דיווחי אתר הדדליין, לסרטו של ברטון גוייס כריסטוף וולץ אשר זכה להכרה ממשית בתעשיית הקולנוע כאשר כיכב בסרטו של טרנטינו "ממזרים חסרי כבוד" שזיכה אותו בפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר ובפרס נוסף לשחקן הטוב ביותר שאותו קיבל בפסטיבל הקולנוע קאן אשר התקיים ב-2009. כמו כן, וולץ כיכב לאחרונה בסרטו עטור השבחים של טרנטינו "ג'אנגו ללא מעצורים" בו גילם את דמותו של ד"ר קינג שולץ - צייד ראשים אכזרי.

לצידו של וולץ תככב שחקנית הקולנוע איימי אדמס אשר כיכבה לאחרונה בסרטו של רוברט לורנז "בחזרה למשחק" לצידם של קלינט איסטווד ובנו סקוט איסטווד. בין היתר כיכבה גם בסרט הדרמה "המאסטר" אשר זכה להרבה ביקורות חיוביות וגם שבר שיאים בקופות לאחר הקרנת הבכורה. בנוסף, איימי אדמס תככב בסרט המדובר של השנה "סופרמן: איש הפלדה" בו תגלם את דמותה של לויס ליין לצידו של הבריטי הנרי קאוויל.

בסרט "עיניים גדולות" וולץ ואדמס יגלמו את הזוג מרגרט קין ובעלה אשר ידועים בעירם בשל יצירות אומנות מוזרות ומפורסמות אשר בהם מופיעים ילדים קטנים עם עיניהם גדולות. אותם הציורים המוזרים הופכים את השנים למפורסמים וגם לעשירים. כאמור, הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-2015.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הפרויקט החדש של טים ברטון: "עיניים גדולות"
סרטים בקולנוע