"מוצאים את נמו 2" יוצא לדרך!

קולנוע
דיסני ופיקסר אשר הביאו לנו את אחד מסרטי האנימציה המצליחים בהיסטוריה, הלא הוא "מוצאים את נמו", הודיעו כי הפקת סרט ההמשך יוצאת לדרך.

"מוצאים את נמו 2" יוצא לדרך!
"מוצאים את נמו 2" יוצא לדרך!

ידענו שהיום הזה יגיע וזה היה רק עניין של זמן, סרט האנימציה הגדול של כל הזמנים "מוצאים את נמו" אשר היה לאחד מסרטי האנימציה האהובים על כולנו, חוזר בסרט נוסף והפעם העלילה תתמקד בחברתו של נמו, הדגה הכחולה - דורי בעלת זיכרון לטווח הקצר.

הקומיקאית, השחקנית והמנחה בתוכנית האירוח המצליחה "אלן שואו", אלן דג'נרס הופתעה לגלות כי היא חוזרת לדובב את דמותה של דורי. בעקבות הידיעה אלן ספרה בהתרגשות: "חיכית לזה המון זמן!, ולמרות הכל אני לא כועסת שזה לקח זמן כה רב, אני מודעת שהאנשים בפיקסר היו עסוקים בלו"ז כה צפוף, ולמרות זאת היה שווה לחכות". אלן עוד הוסיפה, "התסריט פנטסטי ויש בו כל מה שאהבתי בסרט הראשון, העלילה מצויינת, יש הרבה קטעים מצחיקים, והחלק הכי טוב שיש בו הרבה מדורי".

אנדרו סטנטון, אחד הבמאים הוותיקים בפיקסר ובמאי הסרט "מוצאים את נמו" אמר: "אין דורי בלי אלן, היא שבתה את ליבם של צופים רובים וגם אצלנו בצוות פיקסאר", סטנטון עוד הוסיף, "לא הצלחנו להבין דבר אחד והוא למה דורי הייתה לבדה באוקיינוס ביום שהיא פגשה את מרלין" (אביו של נמו). בסרט ההמשך דורי תתאחד עם אהוביה ותלמד כמה דברים על משמעות המשפחה".

לדברי סטנטון סרט ההמשך "מוצאים את דורי" מתרחש כשנה לאחר אירועי הסרט הראשון. הדגים שיחזרו להרפתקה נוספת בסרט ההמשך הם; מרלין האב, נמו, דורי, ועוד חברים חדשים אשר יצטרפו אל נמו במהלך החיפושים. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארץ במהלך קיץ 2015.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מוצאים את נמו 2" יוצא לדרך!
סרטים בקולנוע