"ליגת הצדק האפל" בהנהגתו של קונסטנטין

קולנוע
הבמאי הנערץ, גיירמו דל טורו חוזר לעדכן לגבי הסרט "ליגת הצדק האפל" המתבסס על ספרי הקומיקס של חברת DC וצפוי להגיע לבתי הקולנוע רק ב-2014.

"ליגת הצדק האפל" בהנהגתו של קונסטנטין
"ליגת הצדק האפל" בהנהגתו של קונסטנטין

גיירמו דל טורו אשר התראיין למגזין "טוטאל פילם" לפני כחודשיים הודיע כי בדומה לסרטם של האחים וורנר "ליגת הצדק" גם הוא יפיק את הסרט "ליגת הצדק" רק בגרסה האפלה אשר תתבסס על דמויות הקומיקס של חברת DC. על-פי דיווחים חדשים מאתר "קולידר" עולה כי דמותו של ג'ון קונסטנטין - בלש בעל כוחות על, תוביל את צוות הליגה האפלה. שאגב, בשנת 2005 האחים וורנר הפיקו סרט על דמותו של ג'ון קונסטנטין אשר אותו גילם כוכב המטריקס, קיאנו ריבס.

גיירמו דל טורו אשר התראיין לאחרונה לאתר "קולידר" סיפר: "קונסטנטין ינהיג את חברי צוות הליגה האפלה הכוללים את הקוסמת זטאנה, השד אטריגן והיצור מן הביצה". דל טורו עוד הוסיף, "צופים רבים יהיו מופתיעים מהתוספות שלנו, אך עם זאת, אנחנו ננסה להיות נאמנים למקור כשמדובר בדמויות".

"אני לא יכול לספר עד כמה אני מתרגש", סיפר בראיון, "בקרוב אסיים את 45 הדפים שאותם אשלח לאולפני האחים וורנר. כבר נבחר תסריטאי, אך בימים אלו הוא עובד על סרט משלו, כך שאצטרך לחכות לו".

כאשר דל טורו נשאל על זהותו של התסריטאי, הוא השיב: "אני לא אגלה את זהותו", אמר בעצבים, "אני לא מורשה לעשות זאת, רק שיגיע הרגע המתאים אנחנו נחשוף את זהותו".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ליגת הצדק האפל" בהנהגתו של קונסטנטין
סרטים בקולנוע