וויליאם ה. מייסי בתפקידו הראשון כבמאי

קולנוע
בגיל 63 עם קריירת ארוכת שנים ומלאת הצלחות, שחקן הקולנוע וויליאם ה. מייסי המככב בסדרת הטלוויזיה האמריקאית "חסרי בושה", החליט שהגיע תורו לביים.

וויליאם ה. מייסי בתפקידו הראשון כבמאי
וויליאם ה. מייסי בתפקידו הראשון כבמאי

וויליאם ה. מייסי אשר כיכב לאחרונה בסרט הדרמה "מפגשים" וכיום בסדרה הקומית "חסרי בושה", החליט שהגיע זמנו לביים לאחר קריירה ארוכת הצלחות בשלל תפקידים ראשיים ואף מצליחים בתעשיית הוליווד בה זכה להערצה רבה. הסרט שעליו מייסי עובד בימים אלו נקרא "ללא כיוון", סרט מז'אנר הדרמה אשר בו יככבו בילי קרודופ ("המין היפה"), אנטון ילצ'ין ("צ'ארלי ברטלט"), סלינה גומז ("ספרינג ברייקרס") ולורנס פישבורן ("התפשטות").

הסרט "ללא כיוון" הינו דרמה מוזיקלית מתסריטם של קייסי טווינטר וג'ף רוביסון, ומגולל את סיפורו של אב שחייו קורסים לאחר מותו של בנו הצעיר. כאשר האב מוצא קופסת נגינה בין חפציו הישנים של בנו, הוא מחליט להקים להקה בתקווה שהדבר יעזור לו להתמודד עם הכאב שבליבו.

לורנס פישבורן אשר מככב בסרטו החדש של זאק סניידר "סופרמן: איש הפלדה", יגלם את אחת הדמויות הראשיות בעוד של וויליאם ה. מייסי יגלם את התפקיד הראשי ולצידם יככבו גם סלינה גומז, אנטון ילצ'ין ובילי קרודופ. בנוסף, צילומי הסרט יחלו בתחילת חודש מאי הקרוב באוקלהומה סיטי, וככל הנראה צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וויליאם ה. מייסי בתפקידו הראשון כבמאי
סרטים בקולנוע