ג'י.איי.ג'ו חוזרים לסרט שלישי?

קולנוע
בעקבות הצלחתו המסחררת בקופות של סרט הפעולה "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" אשר בויים ע"י ג'ון מ. צ'ו, אולפני פרמאונט האחראים על הפקתו הודיעו כי בקרוב יחלו לעבוד על הפקת סרט שלישי.

ג'י.איי.ג'ו חוזרים לסרט שלישי?
ג'י.איי.ג'ו חוזרים לסרט שלישי?

הזיכיון הפופולרי "ג'י.איי.ג' ;ו" אשר מבוסס על חוברות קומיקס ובובות פעולה, החל את דרכו ב-2009 כסרטו של סטיבן סומרס "כוח המחץ: עליית הקוברה". לאחר כשבועיים מאז הקרנת הבכורה, הסרט "כוח המחץ: עליית הקוברה" קיבל ביקורות מעורבות, טובות וכאלה פחות, אך למרות זאת ההכנסות היו גבוהות מעל המצופה בסך כולל של 302 מיליון דולרים. בשל כך, פרמאונט החליטו לעבוד על סרט ההמשך או בשמו "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" אשר הגיע הגיע לבתי הקולנוע בשבוע שעבר.

ג'ון מ. צ'ו אשר היה אחראי על בימוי הסרט "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון", זכה לאהדה רבה בקרב מבקרי קולנוע חשובים ואף משפיעים בתעשייה. אל צ'אנינג טייטום אשר הופיע בסצנות בודדות בסרט "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" הצטרפו ברוס וויליס ודוויין ג'ונסון אשר נתנו הופעה מרשימה עם לא מעט אפקטים מפוצצים אשר סחפו צופים רבים לבתי הקולנוע בסופ"ש האחרון בזמן חג הפסחא (ואצלנו פסח). ולאחר כ-4 ימים הסרט הכניס כ-51 מיליון דולרים בעוד שמשאר בתי הקולנוע מרחבי העולם הוכנסו 132 מיליון דולרים נוספים.

הסרט "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" שלא בדומה לקודמו קיבל הרבה ביקורות חיוביות וכפי שראיתם גם הכניס רווחים בהתאם. בעקבות ההצלחה הכה מסחררת ולאחר כ-4 ימים בלבד, אולפני פרמאונט החליטו להפיק סרט שלישי לזיכיון "ג'י.איי.ג' ;ו". ידיעה זו הגיע כאשר אנדרו סטיוארט, אחד הכתבים של אתר "וראייטי" צייץ לעוקביו בטוויטר: "לאחר הכנסות של 132 מיליון דולרים, אולפני פרמאונט החליטו לעבוד על סרט נוסף".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'י.איי.ג'ו חוזרים לסרט שלישי?
סרטים בקולנוע