מארק וולברג ודנזל וושינגטון בסרט חדש

קולנוע
אולפני יוניברסל חשפו בסוף השבוע טריילר לסרט הפעולה החדש של בלתזר קורמקור "אקדח כפול" בכיכובם של דנזל וושינגטון ומארק וולברג המגלמים שוטרים סמויים.

מארק וולברג ודנזל וושינגטון בסרט חדש
מארק וולברג ודנזל וושינגטון בסרט חדש

אולפני יוניברסל חשפו בסופ"ש האחרון טריילר ראשון ללהיט של הקיץ הקרוב "אקדח כפול" בבימויו של בלתזר קורמקור ובכיכובם של דנזל וושינגטון ומארק וולברג אשר מככבים כשני שוטרים סמויים שאינם מודעים להסוואה אחד של השני וכי השניים חוברים יחדיו במטרה לשדוד את כספי הבנק אשר שייכים למנהיג כנופיה אכזרי.

הסרט "אקדח כפול" מביא איתו הרבה אקשן עם לא מעט קומדיה ואף סצנת סקס בה מופיעים דנזל וושינגטון והשחקנית הלוהטת פאולה פאטון שאגב כיכבה לצידו של וושינגטון בסרט המתח "דז'ה וו" משנת 2006.



במקביל לחשיפת הטריילר אולפני יוניברסל אשר רכשו את זכויות הפצת הסרט "אקדח כפול", חשפו בנוסף את הפוסטר הרשמי בו דנזל וושינגטון עומד לצידו של מארק וולברג וברקע נשרפים להם מיליוני הדולרים אשר גנבו.



הסרט "אקדח כפול" בויים ע"י בלתזר קורמקור ("המבריח"), הסרט בכיכובם של דנזל וושינגטון, מארק וולברג, פאולה פאטון, ביל פקסטון, אדווארד ג'יימס אולמוס וג'יימס מרסדן. כאמור, הסרט יגיע לבתי הקולנוע השונים בארץ בחודש אוגוסט השנה בתאריך יום חמישי, 22 באוגוסט 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מארק וולברג ודנזל וושינגטון בסרט חדש
סרטים בקולנוע