"ג'י.איי.ג'ו: סוגרים חשבון" במקום הראשון

קולנוע
סרטו של ג'ון מ. צ'ו "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" אשר הופק בשיתוף עם אולפני פרמאונט גרף כ-15 מיליון דולרים ביום שישי (ארה"ב) וכבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות.

"ג'י.איי.ג'ו: סוגרים חשבון" במקום הראשון
"ג'י.איי.ג'ו: סוגרים חשבון" במקום הראשון

אולפני פרמאונט דיווחו ל-Box Office כי הסרט "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" הכניס ביום הראשון בבכורתו כ-15 מיליון דולרים מבתי הקולנוע השונים שבארה"ב, ואף הסרט צפוי להכניס עוד כ-36 מיליון דולרים נוספים בימים הבאים. בשאר רחבי העולם נאספו רווחים בס"כ 63 מיליון דולרים והיד עוד נטויה. בנוסף, הסרט "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" צפוי להכניס עוד כ-100 מיליון דולרים בתי הקולנוע השונים ברחבי העולם.

אולפני פרמאונט מעריכים כי הסרט "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" צפוי לעבור את שיא הרווחים של הסרט הראשון "כח המחץ: עליית הקוברה" אשר גרף סכום כולל של 302 מיליון דולרים ברחבי העולם בשנת 2009.

"ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" הינו סרט עם הרבה אקשן אפקטים גדולים וכמובן שחקנים מצוינים, השחקנים הבולטים בסרט היו בעיקר ברוס וויליס ודוויין ג'ונסון אשר מתחו אותנו לכל אורכו של הסרט וזאת למרות שצ'אנינג טייטום ביאס והופיע בקטעים בודדים. גם במאי הסרט ג'ון מ. צ'ו הוכיח כי למרות ניסיונו הדל בז'אנר הפעולה, יאמר לזכותו שעשה עבודה נפלאה.

לסיכום, הסרט "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" בהחלט ענה על הציפיות וגם היה שווה את מחיר הכרטיס. האומנם היה פספוס עם צ'אנינג טייטום שחסר לנו מעט, אבל הביצועים המרשימים של ברוס וויליס ודוויין ג'ונסון חיפו על כך בהחלט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ג'י.איי.ג'ו: סוגרים חשבון" במקום הראשון
סרטים בקולנוע