"רוח זדונית" בעקבותיו של אית'ן הוק

קולנוע
לאחר סיום עבודתו על הסרט הרביעי בסדרת הסרטים המצליחה "פעילות על טבעית", ג'ייסון בלום בשיתוף עם הבמאי סקוט דריקסון ("כשהעולם עמד מלכת") מביאים לנו את סרט האימה "רוח זדונית" אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארץ בחודש מאי הקרוב.

"רוח זדונית" בעקבותיו של אית'ן הוק
"רוח זדונית" בעקבותיו של אית'ן הוק

ג'ייסון בלום אשר הפיק את סדרת הסרטים "פעילות על טבעית" לצידו של הבמאי הישראלי אורן פלי, חוזר עם סרט האימה "רוח זדונית" בבימויו של סקוט דריקסון אשר ביים את אחד הסרטים המותחים של השנים האחרונות, הלא הוא "השדים של אמילי" אשר זכה לאהדה רבה בקרב חובבי האימה.

לאחר הצלחתו בסרט המתח "האישה ברובע החמישי" בו גילם סופר אמריקאי העובר סדרת אירועים מוזרים ובלתי מוסברים לאחר פגישתו עם אלמנה אשר אחראית לסדרת רציחות מזוויעות, אית'ן הוק חוזר בסרט "רוח זדונית" בו מככב בדמותו של אליסון, מחבר ספרי פשע העובר לגור עם משפחתו בבית מרוחק בו נרצחה משפחה שלמה וזאת כדי לפענח את תעלומת הרצח המזוויעה, אך כאשר שאליסון חושף קלטות וידאו ישנות בהן מתועדות מקרי הרצח של כל המשפחות שגרו בבית, הוא מבין שעשה וטעות וכי משפחתו הולכת למות באותה הדרך.

הסרט "רוח זדונית" אשר הוקרן בבתי הקולנוע השונים ברחבי העולם זכה לביקורות חיוביות וזאת למרות תקציבו הדל (כ-3 מיליון דולרים) של הפקת הסרט אשר הצליח גרף כ-87 מיליון דולרים בקופות.



הסרט "רוח זדונית" בבימויו של סקוט דריקסון בשיתוף עם ג'ייסון בלום מפיק סדרת הסרטים "פעילות על טבעית". בסרט מככבים אית'ן הוק, וינסנט ד'אונופריו, פרד דלטון תומפסון ועוד. הסרט יגיע לבתי הקולנוע בארץ בעוד כחודש ימים בתאריך יום חמישי, 09 במאי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "רוח זדונית" בעקבותיו של אית'ן הוק
סרטים בקולנוע