ג'יימס מקאבוי ב"טראנס"

קולנוע
דני בויל שבעברו ביים את הסרט "טריינספוטינג& quot; עטור השבחים, חוזר לז'אנר המתח עם סרטו החדש "טראנס" המתאר שוד אמנות שמשתבש לאחר שאחד המעורבים בו מאבד את זכרונו ובעקבות כך אינו זוכר את מקום הימצאו של השלל.

ג'יימס מקאבוי ב"טראנס"
ג'יימס מקאבוי ב"טראנס"

לאחר שכיכב בסרט המתח "פאנץ' 119" בו גילם בלש אשר מנסה ללכוד פושע ידוע לשמצה שחמק מידיו במשך שנים, ג'יימס מקאבוי מגיע בסרט מתח נוסף בשם "טראנס" אשר לצידו מככבים וינסנט קאסל ("מחיר הבגידה") ורוסריו דוסון ("לשחק באש"). ניתן לומר כי בשנים האחרונות מקאבוי בהחלט מתקדם בקריירת המשחק וזאת בהתבסס על תפקידיו בסרטים "להיות ג'יין", "מבוקש" ובעיקר בסרט "X-מן: ההתחלה" בו הפתיע בביצועי משחק מרשימים.

בסרט "טראנס" ג'יימס מקאבוי מגלם כרוז בשם סיימון אשר עובד בבית מכירות פומביות לציורי אומנות יקרי ערך, כאשר אינו מרוצה משכרו, סיימון מחליט לחבור לקבוצת פושעים ידועים לשמצה בהנהגתו של פרנק (וינסנט קאסל) וזאת כדי לבצע שוד במקום בו הוא עובד וזאת כדי לגנוב יצירת אומנות בשווי 20 מיליון דולרים. לקראת סוף השוד העניינים מסתבכים כאשר סיימון אינו זוכר את מקום מחבואו של השלל היקר, לשם כך, פרנק שוכר את שירותיה של אליזבת' (רוסאריו דוסון), מהפנטת בהיפנוזה כדי שתשיב את זיכרונו שבעצם יוביל למציאת יצירת האומנות יקרת הערך.



הסרט "טראנס" הופק ע"י הבמאי הבריטי דני בויל ("28 יום אחרי" ו-"נער החידות ממומביי") מתסריטם של ג'ון הודג' ("היחידה") וג'ו אהירן. הסרט בכיכובם של ג'יימס מקאבוי, וינסנט קאסל, רוסאריו דוסון, דני ספאני ועוד. הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע בארץ בעוד כחודש בתאריך יום חמישי, 09 במאי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס מקאבוי ב"טראנס"
סרטים בקולנוע