"כנופיות ניו-יורק" מגיעה למסכי הטלוויזיה

טלוויזיה
סרט הפשע זוכה פרס גלובוס הזה, "כנופיות ניו-יורק" ובו מתואר הקרב בין שתי ראשי כנופיות בניו-יורק, הופך לסדרת טלוויזיה בהפקתם של חברת הסרטים "מירמקס" בשיתוף עם מפיק הסרט מרטין סקורסזה.

"כנופיות ניו-יורק" מגיעה למסכי הטלוויזיה
"כנופיות ניו-יורק" מגיעה למסכי הטלוויזיה

הסרט "כנופיות ניו-יורק" אשר מבוסס על ספרו של הרברט אסבורי משנת 1928, חוזר למסכים והפעם בתור סדרת טלוויזיה אשר תופק על-ידי יוצריה, הלא הוא מרטין סקורסזה אשר נחשב לאחד הבמאים המשפיעים ביותר בתעשיית הקולנוע ואף בלט בסרטים מז'אנר הפשע. הסדרה "כנופיות ניו-יורק" תופק בשיתוף עם חברת הסרטים והמפיצה הגדולה "מירמקס".

באותו סרט פשע "כנופיות ניו-יורק" שיחקו ליאונרדו דיקפריו ("טיטניק"), דניאל דיי לואיס ("לינקולן") והשחקנית הלוהטת קמרון דיאז ("מורה רעה"). נכון לרגע זה, לא ידוע על קאסט השחקנים אשר עתיד להשתתף בסדרה "כנופיות ניו-יורק" וכי הרשימה תפורסם לקראת סוף שנת 2013.

"בין הזמנים המודרנים לבין ההיסטוריה של ארה"ב ישנה מורשת עשירה בדמויות ובסיפורים שאנחנו לא יכולים להציג רק בשעתיים וחצי על מסכי הקולנוע ולכן החלטנו ליצור סדרת טלוויזיה אשר תוכל לעשות זאת". הצהיר סקורסזה בהודעה רשמית. "הפרקים בסדרת הטלוויזיה מאפשרים לנו בזמן כל כך מועט להציג באופן מלא את שאר הדברים שרצינו להראות בסרט ולא יכלנו".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "כנופיות ניו-יורק" מגיעה למסכי הטלוויזיה
סרטים בקולנוע