מזל טוב לקריסטן בל ודקס שפרד

רכילות
לאחר תשעה חודשים מייגעים, צמד הכוכבים קריסטן בל ודקס שפרד הפכו להורים לראשונה בחייהם כאשר אתמול (ה') הגיחה לאוויר העולם ביתם הבכורה.

מזל טוב לקריסטן בל ודקס שפרד
מזל טוב לקריסטן בל ודקס שפרד

דקס שפרד וקריסטן בל אשר התחתנו בינואר 2010 זוכים לראשונה בחיים להקים משפחה עם בתם הבכורה אשר נולדה ביום חמישי האחרון. זוג ההורים החדשים החליטו לקרוא לבתם על שמו של הנשיא ה-16 של ארצות הברית "לינקולן". כעת על בל ושפרד מוטלת אחריות גדולה אשר תצריך מהם חמימות, החלפת טיטולים בשעות המאוחרות של הלילה, וככל הנראה גם הפסקה מתחום המשחק כדי שלא יפספסו את התפתחותה של ביתם.

רגע לפני שבתה הבכורה נולדה, קריסטן בל אשר התארחה בתוכניתה של אלן דג'נרס סיפרה: "בזמן הלידה ארצה לשתות כוס וויסקי, לקבל זריקת אפידורל וגם ארצה שיחבטו בי עם מחבט בייסבול", סיפרה תוך כדי גיחוח, "כדי להיות ללא הכרה בזמן הלידה, בגלל שראיתי איך יולדים בקטע וידאו וזה נראה ממש מפחיד".

שפרד (38) בישר על לידת בתו באמצעות חשבון הטוויטר בו כתב: "לינקולן בל שפרד יצאה לאוויר העולם, יש לה את היופי של אמה ואת האובססיה של אביה". שפרד ועד כתב, "השוטף החדש שלי פלט על המכנסיים שלי והוא בכלל לא משלם שכר דירה", שפרד לא שכח אף לשלוח נשיקות וחיבוקים בסיום הציוץ: "ברוכים הבאים תינוק xo לינקולן".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מזל טוב לקריסטן בל ודקס שפרד
סרטים בקולנוע