האמת המטרידה: "מאמה"

קולנוע
הסרט שעשה הרבה רעש בעולם מגיע לבתי הקולנוע בארץ ביום חמישי הקרוב - "מאמה" הלא הוא סרט האימה החדש של הבמאי הקנדי אנדרס מוסצ'יאטי.

האמת המטרידה: "מאמה"
האמת המטרידה: "מאמה"

"מאמה" הוא סרטו החדש של הבמאי אנדרס מוסצ'יאטי אשר יצר בשנת 2008 סרט קצר באותו השם שעליו מתבסס הסרט. הסרט כבר יצא לאקרנים ברחבי העולם וכי עשה לא מעט רעש וזאת בשל הפקת ענק אשר מאחוריה עומד הבמאי המוערך גיירמו דל טורו שהיה אחראי על הפקת סרט הפנטזיה "שומרי האגדות".

הסרט "מאמה" שכבר הוקרן יצא לאקרנים ברחבי העולם, זכה להצלחה רבה אם בביקורות ואם בקופות וזאת למרות התקציב הדל בס"כ של 15 מיליון דולרים שאגב מומנו על-ידי גיירמו דל טורו שאף היה אחראי על הפקת הסרט. אגב, לאור הצלחתו המסחררת של הסרט "מאמה" ברחבי העולם, אולפני יוניברסל אשר אחראים על הפצתו, אישרו בחודש פברואר האחרון כי אנדרס מוסצ'יאטי אשר ביים וכתב את תסריט הסרט וגיירמו דל טורו אשר היה בתפקיד המפיק יחלו לעבוד על סרט ההמשך אשר צפוי להגיע לארצנו בקיץ 2014.

הסרט "מאמה" עוקב אחר שתי אחיות אשר עברו טראומה בילודתן כאשר אביהן רצח את אימן ומאז השניים נעלמו ביער הסמוך לביתם. כעבור כ-5 שנים, האחיות נמצאו והובאו למחלקת הרווחה, שם הם יצרו קשר עם דודן של הבנות, לוקאס (ניקולאי קוסטר-וולדו - "בלאקת'ורן&qu ot;) אשר מחליט לאמץ את אחיניותיו ביחד עם אשתו (ג'סיקה צ'סטיין - "כוננות עם שחר"). אך מהר מאוד הזוג מגלה כי דמות מיסתורית מעברם של הבנות לא מתכוון לוותר עליהן בקלות.



הסרט "מאמה" בויים ונכתב ע"י אנדרס מוסצ'יאטי והופק ע"י גיירמו דל טורו ("המבוך של פאן") בסרט מככבים ג'סיקה צ'סטיין, ניקולאי קוסטר-וולדו, מייגן קרפנטר ואיזבל נליסי. כאמור, הסרט יגיע לבתי הקולנוע השונים בארץ בעוד כשבוע בתאריך יום חמישי, 04 באפריל 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האמת המטרידה: "מאמה"
סרטים בקולנוע