"וולברין" בטריילר חדש

קולנוע
ביממה האחרונה חברת ההפקה "מארוול" אשר עומדת מאחורי הסרט "וולברין" בו מככב יו ג'קמן בדמותו של הוולברין החליטה לעלות את מפלס המתח ושיחררה טריילר ובו הוולברין מגלה על היותו בן-על-מוות, כנסו וצפו.

"וולברין" בטריילר חדש
"וולברין" בטריילר חדש

מספר שעות בודדות חלפו מאז חברת "מארוול" החליטה לשחרר אל אוויר העולם טריילר ראשון מסוגו אשר מציג קטעים נרחבים מתוך הסרט "וולברין" אשר יגיע ביולי השנה לבתי הקולנוע ברחבי הארץ. בטריילר מוצג לו יו ג'קמן בדמות הכל כך נערצת שכולנו זכינו לאהוב וולברין, וכמו כן את השתלשלות האירועים אשר הביא את וולברין להיות לבן-על-מוות. וולברין מצדו בחר שלא ללכת עיוור אל מול אותם האנשים אשר שינו את חייו ובחר להילחם בהם אחד אחד.

הטריילר המפורסם אשר שוחרר מוקדם היום:



הסרט "וולברין" יהיה לסרט השני בסדרה בה מככב יו ג'קמן לבדו, הלא הוא חבר צוות ה"אקס-מן" הנודע מחוברות הקומיקס וגיבור-על מיוחד מסוגו. וולברין מוצא עצמו ביפן החדשה, יפן קצת שונה, כזו עם המון הפתעות בתוכה, וולברין איננו יודע לאן פונות פניו ועם מי הוא הולך להילחם וכי שאלות רבות מרחפות סביבו בסרט מתח/מדע בדיוני חדש מסוגו ובתקציב של כ-100 מיליון דולרים.

יו ג'קמן הוא ללא ספק שחקן ממדרגה ראשונה, במשחק סוחף לקח אותנו האוסטרלי המחונן בסרט הדרמה "אוסטרליה" בשנת 2008 שם נתן הצגה של ממש שריתקה את קהל הצופים אל המושב והותיר טעם של עוד. מאוחר יותר הוא חזר בשני סרטים שהיו מעטפת לסרטי האקס-מן ושל הוולברין בפרט, וכעת יש לו את ההזדמנות להחיות יחד עם הבימאי ג'יימס מנגולד את ה"וולברין" כי הרי הוא בן-על-מוות.

הסרט "וולברין" יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 25 ביולי 2013 ויוקרן בכל בתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ. לצידו של יו ג'קמן יככבו פמקה ג'נסן הנפלאה ושחקנים נוספים וקצת פחות מוכרים. על הבימוי אחראי ג'יימס מנגולד בתסריט שיצרו כריסטופר מקווארי, פרנק מילר, כריס כלרמונט ומארק בומבק.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "וולברין" בטריילר חדש
סרטים בקולנוע