"היום השלישי" ממשיך לטרילוגיה

קולנוע
רולנד אמריך אשר הביא לנו ב-1996 את הסרט "היום השלישי", עובד בימים אלו על סרט ההמשך "היום השלישי 2" שבעזרתו ינסה לכבוש את מעריציו בשנית.

"היום השלישי" ממשיך לטרילוגיה
"היום השלישי" ממשיך לטרילוגיה

עוד ב-2009 רולנד אמריך תיכנן להפוך את סרט המד"ב "היום השלישי" לטרילוגיה, אך לאחר שהחל את הפקת הסרט "היום שאחרי מחר" הטרילוגיה בוטלה. כעת אמריך הודיע כי החל לעבוד על שני סרטי ההמשך אשר תסריטם נכתבו ע"י אמריך בשיתוף עם דין דוולין (יוצר סדרת הטלוויזיה "העוקץ").

כזכור, הסרט "היום השלישי" תיאר את פלישתם של חייזרים אשר ניסו להשמיד את כדור הארץ. בו כיכבו וויל סמית' ("גברים בשחור 3"), ג'ף גולדבלום ("פארק היורה") וביל פולמן ("לגדל את בובי") אשר גרף בתוך שבוע מאז בכורתו 85 מיליוני דולרים ולאחר כ-3 שבועות מצא עצמו ברווחי שיא של 817 מיליוני דולרים וכמו כן הסרט נכנס לרשימת הסרטים הרווחיים ביותר בכל הזמנים.

בראיון שהתקיים עם המגזין האמריקאי "Entertainment Weekly" אמריך סיפר: "בני האדם ידעו שיום אחד החייזרים יחזרו, הם גם ידעו שהדרך לחלל היא דרך חורי תולעת, מה שאומר שלחייזרים יקח שבועיים להגיע לשם, בעוד שלנו זה יקח לפחות 20 שנה".

לגבי השחקנים המקוריים סיפר אמריך: "ביל פולמן יחזור לככב כנשיא ארה"ב, אבל ליהוקם של וויל סמית' וג'ף גולדבלום עדיין נשארו בסימן שאלה, לדמויות הוותיקות מצטרפים דמויות חדשות וצעירות". לקראת סיום הראיון אמריך הוסיף כי לצופים מחכה הפתעה בעלילה.

כזכור, כך החלה הפלישה:



בהתבסס על המידע, הסרט "היום השלישי 2" (שם לא רשמי) צפוי להגיע לבתי הקולנוע עוד השנה, בעוד שהסרט השלישי בטרילוגיה יופץ לבתי הקולנוע השונים רק ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "היום השלישי" ממשיך לטרילוגיה
סרטים בקולנוע