"מטוסים": בואו להכיר את המתחרים

קולנוע
כידוע, חברת וולט דיסני בשיתוף עם פיקסר מפיקים בימים אלו את הספין אוף החדש "מטוסים" המתבבס על סרט האנימציה "מכוניות" משנת 2011. וכעת הגיע הזמן לעשות היכרות קצרה עם המטוסים המתחרים.

"מטוסים": בואו להכיר את המתחרים
"מטוסים": בואו להכיר את המתחרים

עוד בשנת 2011, כאשר סרט ההמשך "מכוניות 2" הוקרן בבכורתו בבתי הקולנוע השונים ברחבי העולם, חברת וולט דיסני הכריזה כי לאחר שסרט ההמשך "מכוניות 2" הצליח בקופות ואף גרף יותר מ-559 מיליוני דולרים, הם החליטו ליצור סרט שלישי לסדרה, אך מהר מאוד הם חזרו מההחלטה ולבסןף החליטו ליצור גירסה שונה ובה יופיעו מטוסים במקום מכוניות.

המטוס הראשון והמרכזי שעליו בעצם מתמקדת העלילה הוא דאסטי (בדיבובו של דיין קוק) - מטוס ריסוס אשר מנסה להגשים את חלומו והוא להתחרות בתחרות מטוסים המתקיימת אחד לשנה. אך ישנה בעיה אחת, לדאסטי יש פחד גבהים...



כמחווה לסרטו המצליח של טוני סקוט "אהבה בשחקים", וולט דיסני יצרו שני מטוסים בדומה למטוס אשר אותו הטיס טום קרוז. שני מטוסי ה-F18 נקראים בראבו ואקו בדיבובם של ואל קילמר ואנתוני אדוורדס.



"ריפסלינגר הנוצץ" הוא מטוס קרב מדגם קרטיס P-40 טומהוק אשר ניצח בעברו בכמה תחרויות בודדות. ריפסלינגר (בדיבובו של רוג'ר קרייג סמית) ידוע בשל האגו הנפוח שלו ונחשב לאחד האוייבים הגדולים של דאסטי.



אל צ'ופקברה (בדיבובו של קרלוס אלזרקוי) הוא מטוס מקסיקני וחברו של דאסטי, עבור שניהם זוהי התחרות המטוסים הראשונה בחייהם שאותה הם ינצחו ביחד.



אחרונה אך חביבה - רושל (בדיבובה של ג'וליה לואיז דרייפוס) מטוס ממין נקבה ורודה ושאפתנית וככל הנראה היא תהיה חברתו של דאסטי בדומה לסרט "מכוניות" בו לייטנינג מקווין התאהב בסאלי שהפכה לחברתו.



למי שלא צפה:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מטוסים": בואו להכיר את המתחרים
סרטים בקולנוע