ג'יימי פוקס בתפקיד נשיא ארה"ב

קולנוע
אם כבר יצא לכם לצפות בסרט החדש עם ג'רארד באטלר, תופתעו לשמוע כי הצרות ממשיכות בגזרת הבית הלבן והפעם בסרט מפי רונלד אמריך "וושינגטון על הכוונת".

ג'יימי פוקס בתפקיד נשיא ארה"ב
ג'יימי פוקס בתפקיד נשיא ארה"ב

עושה הרושם שהבית הלבן נמצא ממש באור הזרקורים בימים האחרונים, וזאת לנוכח הסרטים אשר פוקדים אותנו בשנה זו. ביום חמישי האחרון עלה לאקרנים סרטו של הבימאי אנטואן פוקואה אשר מביא את סיפורו של סוכן חשאי לשעבר אשר נדחק אל מחוץ לסביבתו של נשיא ארה"ב עקב אירוע אשר הביא למותה של אשת הנשיא. לאחר חודשים ספורים הכוללים רצון עז לחזור לתפקידו, אותו סוכן חשאי מוצא עצמו ואת הבית הלבן מוקף בטרוריסטים אשר משימתם היא להביא להרג המוני ולהשמדתה של ארה"ב.

כעת, או יותר נכון בכיוון סוף שנת 2013, הולך לעלות לו סרט חדש בבימויו של רונלד אמריך הכה מוערך "וושינגטון על הכוונת", בו יככבו ג'יימי פוקס בתפקיד נשיא ארה"ב וצ'אנינג טייטום בתפקיד שומר הראש, השניים מנסים יחדיו לברוח מאותן ניסיונות התנקשות בנשיא עצמו, וכמו שניתן לראות בטריילר, העבודה על האפקטים נעשתה בדומה לסרטים מעברו של אמריך, כדוגמת "2012" אשר הביא אתו אפקטים עוצרי נשימה בהם האדמה נפתחת לשתיים ובניינים רבים כולל הבית הלבן מתרסקים אל מול סוללת טילים ומטוסים מן השמיים.

בתקציב כה גדול ובהשתתפות שחקנים כמו פוקס וצ'אנינג ניתן לצפות להרבה מסרטו של אמריך, וכי הסרט בכיכובו של באטלר יהיה למשוכה, אך משוכה קטנה יחסית בשביל זוג שחקנים בדמותם של פוקס וצ'אנינג אשר הוכיחו לא מעט פעמים בסרטי פעולה ואחרים שאפשר לסמוך עליהם.



את הסרט "וושינגטון על הכוונת" ביים רונלד אמריך אשר לו ניסיון רב בסרטים מן ז'אנר הפעולה בסרטים כמו "היום השלישי", "גודזילה", "היום שאחרי מחר" ו-"2012". בסרט יככבו השחקנים ג'יימי פוקס, צ'אנינג טייטום, מגי ג'ילנהול ושחקנים רבים נוספים. הסרט עתיד לעלות לאקרנים בתאריך יום חמישי, 27 ביוני 2013 וכמו כן יוקרן בכל בתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימי פוקס בתפקיד נשיא ארה"ב
סרטים בקולנוע