קתרין זיטה-ג'ונס תופעה הוליוודית

קולנוע
שחקנית הקולנוע המדופלמת שכבר כיכבה בסרטים רבים במשך קריירת המשחק הארוכה שלה, ולמרות גילה המבוגר היא ממשיכה להפתיעה אותנו והפעם בסרט המתח "תופעות לוואי".

קתרין זיטה-ג'ונס תופעה הוליוודית
קתרין זיטה-ג'ונס תופעה הוליוודית

קתרין זיטה-ג'ונס מוכיחה כי יש בה התשוקה להמשיך ולהופיע בסרטים שונים ומשונים וזאת למרות שלפני שנתיים כאשר מחלתו של מייקל דאגלס (בעלה של קתרין זיטה-ג'ונס) פקד אותה במוסד פסיכיאטרי בו התאשפזה באופן עצמאי כדי לטפל בהפרעה דו קוטבית שהתפרצה כתוצאה ממתח רב ולחצים אינטנסיבים בשל מחלת הסרטן של מייקל דאגלס.

מהיוצר של "אושן 11", סטיבן סודרברג מביא לנו מותחן פשע חדש בשם "תופעות לוואי" ובו מככבים שחקנים מהשורה הראשונה שכמובן הוותיקה שבהם היא קתרין זיטה-ג'ונס ("עיר שבורה") אשר מגלמת פסיכיאטרית חריפה וחדת לשון, צ'אנינג טייטום שבנוסף מככב בסרט הפעולה "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" שאף הוא מגיע ביום חמישי הקרוב, יככב כבעלה של השחקנית רוני מארה ("נערה עם קעקוע דרקון") אשר תגלם אישה עם דיכאון ממושך ולצורך טיפול בבעיה היא מקבלת מרשם חדש של כדורי דיכאון וחרדה, אך בקרוב היא תגלה מה הן תופעות הלוואי. בין היתר יככב גם ג'וד לאו בתפקיד הרופא האישי של אמילי טיילור (רוני מארה).



הסרט "תופעות לוואי" מתאר את חייהם של הזוג המאושר אמילי (רוני מארה) ומרטין (צ'אנינג טייטום) אשר עוברים לעיר ניו-יורק כדי לפתוח דף חדש בחייהם חסרי המזל. אמילי אשר לוקה בדיכאון קשה, מקבלת מרשם של כדורים חדשים הצפויים לשפר את מצבה, אבל במקום לרפא אותה, התרופה החדשה משפיעה עליה לרעה ואף מכילה תופעות לוואי מוזרות שמתחילות להרוס את עולמה.

כאמור, מותחן הפשע "תופעות לוואי" מכיל שחקנים מגוונים המגיעים אלינו מז'אנרים שונים, והם רוני מארה, קתרין זיטה-ג'ונס, צ'אנינג טייטום, וג'וד לאו. הסרט יוקרן בבתי הקולנוע בארצנו ביום חמישי הקרוב בתאריך ב-28 במרץ 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קתרין זיטה-ג'ונס תופעה הוליוודית
סרטים בקולנוע