"מוות רצחני" בהצלחה עולמית

קולנוע
הרבה זמן חיכינו לזה אך מעולם לא הייתה לנו את האפשרות לומר את זה בקול, סוף סוף יצרו רימייק ששווה לצפות בו. בעולם האימה, למי שלא יודע, רימייקים הם בד"כ זבל גמור, מלאים בטראש זול ונחשבים לגרועים יותר מהמקור. בד"כ הוליווד מפיקה רימייקים לסרטי אימה ישנים רק בשביל הכסף.

"מוות רצחני" בהצלחה עולמית
"מוות רצחני" בהצלחה עולמית

מאוד מעניין לדעת כיצד יוצרים רימייק לסרטי אימה קלאסיים וזה גם מאוד מושך, כתוצאה מכך, הרבה צופים מפתחים ציפיות והולכים לצפות בסרטים הללו, אך תמיד אותם חידושים נכשלים אם מבחינה קופתית ואם ביקורתית. ואולי הפעם הוא יהיה לסרט מצליח אשר יביא לשינוי משמעותי בעולם הרימייקים ואף ייתכן שהוא רק ההתחלה לשלל סרטי אימה איכותיים בעתיד.

"מוות רצחני" הוא חידוש לסרט האימה "מוות אכזרי" אשר היה לסרט אימה מזוויע ומוצלח של גדול הבמאים סם ריימי, סרט שללא ספק יעדכן אתכם בחומרים שלא הייתם מודעים אליהם עד כה ויגעיל אתכם ברמה שלא חשבתם שתוכלו להיגעל, "מוות אכזרי" נחשב לאחד מסרטי האימה הקלאסיים בז'אנר והמון חובבי אימה מגדירים אותו כסרט פולחן. הסרט נחשב להצלחה ביקורתית ואפילו קופתית לעומת התקציב הנמוך שהוקצב לו. כעת, מגיע במאי צעיר בשם פד אלברד אשר מנסה לשחזר את ההצלחה ברימייק מדמם ואכזרי לא פחות מאשר הקודם.



לאחר שכולנו חשבנו שהרימייק יהיה לאכזבה, בדומה לכל הרימייקים בעולם האימה, הופתענו לגלות שהרימייק נחל הצלחה בעולם, עם ציון של 8 (גבוה מאוד!) במסד הנתונים הקולנועיים IMDB והמון ביקורות חיוביות ברשת האינטרנט, ובנוסף כם ציון של 100% ב-Rotten tomatos כבר מוכיחים לנו שלא מדובר בסרט רימייק סטנדרטי. על-פי השמועות מדובר ברימייק מקצועי אשר עשוי היטב, העלילה כתובה היטב ברמה הגבוהה ביותר עם משחק טוב בניגוד לקודמו. יש כאלה הטוענים שאפילו החידוש מתעלה על הסרט המקורי. כמובן שהסרט מיועד אך ורק לחובבי האימה.

בשנה שעברה בז'אנר האימה נחלו גם לא מעט הצלחות, הסרט שבעיני עוד יחשב פורץ דרך בז'אנר הוא "בקתת הפחד" אשר יצא ב-2012. מטרת הסרט הייתה להראות כמה שז'אנר האימה הוא קלישאתי, לעוס, ומדרדר במשך השנים ועל האנשים לחזור ולהפוך אותו לאומנותי ואיכותי. כנראה שהבמאי הצעיר צפה בסרט והפנים את המסר (היפה והחכם) וייצר לנו רימייק איכותי ומשובח מהטובים שבסוג.

בנוסף על כך, הסרט גם לא נכשל בקופות והרוויח מיליוני דולרים בהקרנת ערב הבכורה. נראה שמחכה לנו סרט אימה מעולה במיוחד. בנוסף על כך, בפתח יש לנו לא מעט סרטי אימה - רימייק בתלת מימד לסרט "המנסרים מטקסס" שבא בקרוב, סרט אימה בשם "מאמא", מותחן הזומבים האפוקליפטי עם בראד פיט בשם "מלחמת העולם Z", וכמובן רימייק שנראה מעניין לסרט הקלאסי "קארי". נקווה שאחד מהם ילך בדרכו של "מוות רצחני" ויצליח להיות לסרט אימה איכותי ומושקע.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מוות רצחני" בהצלחה עולמית
סרטים בקולנוע