סטיית'ם חוזר לנקום

קולנוע
לאחר שנקם את נקמתו והחזיר את חלקו משוד שביצע לצידם של 4 גנבים בוגדנים, ג'ייסון סטיית'ם חוזר לנקום אלא שהפעם מדובר בכנופיית רחוב אכזרית.

סטיית'ם חוזר לנקום
סטיית'ם חוזר לנקום

לאחרונה מכונת סרטי הפעולה, ג'ייסון סטיית'ם הופיע בסרטו של טיילור האקפורד "פארקר" בו כיכב כשודד בנקים מיומן הנאלץ להרוג את ארבעת שותפיו לאחר שניסו להרוג אותו. כעת, סטיית'ם חוזר בסרט פעולה חדש "אמינגבירד" - סרטו הראשון של סטיבן נייט כבמאי אשר כתב את תסריט הסרט "סימנים של כבוד".

הסרט "אמינגבירד" עוקב אחר ג'ואי ג'ונס (ג'ייסון סטיית'ם) חייל לשעבר ששירת בכוחות המיוחדים של צבא ארה"ב. אבל עם שיחרור משירותיו כחייל, מצבו הכלכלי מחמיר הוא נשאר ללא רכושו, מהר מאוד ג'ואי הופך להומלס החי לו ברחובות המסוכנים של ניו-יורק. למזלו הרע, כנופייה חסרת רחמים מכה אותו עד זוב דם. אבל סטיית'ם שלנו לא פראייר, ועל-מנת לנקום את המאורע, ג'ואי פורץ לדירת יוקרה כדי להתחזות לאיש עסקים שבהמשך יוביל לנקמה חסרת מעצורים.



הסרט "אמינגבירד" בכיכובם של ג'ייסון סטיית'ם, כריסטיאן ברסינגטון, סיובאן אהולט וגר ראיין. טרם ידוע מועד הפצת עלייתו של הסרט לאקרנים בארץ, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סטיית'ם חוזר לנקום
סרטים בקולנוע