ג'רארד באטלר חזר: "המטרה: הבית הלבן"

קולנוע
אז מה היה לנו..., באטלר אחד, פרימן משומן, אקהרט עייף ועוד כמה דרום קוריאנים אשר פועלים בחסותו של טרוריסט יחיד אשר כל רצונו הוא להביא להרג אדם ולפגיעה בכבודה של ארה"ב כולה.

ג'רארד באטלר חזר: "המטרה: הבית הלבן"
ג'רארד באטלר חזר: "המטרה: הבית הלבן"

את ג'רארד באטלר כולנו מכירים ועל יכולותיו המשחקיות אין אף עוררין, ובסרט שכזה, עם כל כך הרבה אלימות ושפיכת דמים ניתן לומר דבר אחד, סרט עם המון פוטנציאל, אם ברמת ההפקה ואם ברמת הקאסט אשר העמידה חברת ההפקה "מילניום פילמס" הכוללת שחקנים מן השורה הראשונה אשר הובילו סרטים באורך מלא ממש לבדם, ואנחנו כמובן מתכוונים לשחקנים כמו מורגן פרימן ואהרון אקהרט אשר קיבלו תפקידים ראשיים בסרטים אחרים אך בסרט זה היו לצל של עצמם.

אפשר לומר שבעצם כל אותם השחקנים אשר שיחקו בסרט "המטרה: הבית הלבן" היו לצל של שחקן אחד אשר הוביל את הסרט כולו וללא ספק היה לבורג המרכזי בו, ג'רארד באטלר האומנם נתן הצגה טובה ומשחק משובח (כמו תמיד), אך היה ניתן להבחין בקלות בכך שפרימן ואקהרט פשוט שימשו לתפאורה בלבד ולא היו לחלק מרכזי בסרט מלבד סצנות בודדות ואף שם הם לא בלטו אל מול המשחק הדי סוחף של הסקוטי המדופלם.

שחקן נוסף אשר יש לציין במשחק די רדוד הוא לא אחר מאשר ריק יון אשר היה לאיש הרע בסרט, אותו הטרוריסט אשר עמד מאחרי אותה המזימה, הכמעט בלתי אפשרית: להשתלט על הבית הלבן ולהביא להשמדתה של ארה"ב כולה. האומנם בסופו של הסרט לא הייתה לריק יון את ההזדמנות לעשות זאת וכי כמו שחקנים מובילים אחרים בסרט, גם הוא הפך עד מהרה להיות לצל של באטלר.

עם משחק יחסית רדוד מצד שחקנים כל כך גדולים ועם אפקטים לא הכי מרשימים, ולהתחשב בעובדה שאנחנו כבר בשנת 2013 וכן קיימות אותן הטכנולוגיות אשר מאפשרות לייצר מטוסים שנראים קצת יותר ריאליסטים, "המטרה: הבית הלבן" היה לסרט לא רע אך ציפינו ליותר, אך אם המטרה של חברת מילניום פילמס ושל באטלר עצמו הייתה להוריד את האבק אשר שכן על כתפיו עוד משנת 2011 בעוד ששיחק בסרט "נשק של תקווה" ולהחיות את קריירת סרטי הפעולה שלו, המטרה הושגה, קיבלנו סרט שכולו באטלר.



בתחילתה של השנה באטלר הספיק לחזור בסרט הדרמה השנון והדי כיפי "לשחק עם הלב" שם גילם שחקן כדורגל לשעבר ואבא לילד לאחר שמערכת היחסים שלו אל מול אשתו לשעבר התפוררה בשל העובדה שלא יכל לעמוד אל מול הפיתויים אשר עמדו בפניו, וכמו שבסרט זה באטלר הזכיר לנו כמה הוא שחקן גדול ושיש לו עוד הרבה מה למכור, הוא עשה זאת שוב והפעם בסרט אקשן שכולו הוא. באטלר ללא ספק חזר.

ולמי שעדיין לא ראה את הטריילר:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'רארד באטלר חזר: "המטרה: הבית הלבן"
סרטים בקולנוע