"קפטן אמריקה: חייל חורף" מקבל חיזוק

קולנוע
מדיווחים חדשים עולה כי אחד האנשים המשפיעים בהוליווד יככב בסרטם של צמד הבמאים והאחים אנטוני וג'ו רוסו "קפטן אמריקה: חייל החורף".

"קפטן אמריקה: חייל חורף" מקבל חיזוק
"קפטן אמריקה: חייל חורף" מקבל חיזוק

רוברט רדפורד אשר נחשב לאחד האנשים הגדולים והמשפיעים ביותר בתעשיית הקולנוע בהוליווד, אשר חזר לתחום המשחק בשנה שעברה לאחר הפסקה של בת 5 שנים. הסרט האחרון שבו הופיע מאז חזרתו היה סרט המתח "המוצא האחרון" בו כיכב לצידו של מציל הרובוטריקים, שיה לה באף. למרות שהסרט עדיין לא הגיע לבתי הקולנוע בארצנו הקטנטנות, הוא כבר זכה לביקורות חיוביות ממבקרי הקולנוע השונים בעולם.

בשל תפקידו הסוחף בסרט "המוצא האחרון", אתר "הדדליין" דיווח כי אולפני מארוול החליטו ללהק את רדפורד לסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף", על-פי הדיווחים רדפורד במגעים מתקדמים לתפקיד בסרט ולצידו יככב סמואל ל. ג'קסון המגלם את דמותו של ניק פיורי - ראש מערך סוכנות S.H.I.E.L.D אשר מגבש את כל גיבורי העל יחדיו.

אותנו זה לא הפתיע, ובמיוחד כשמדובר באדם גדול ומהולל שתרם רבות לתעשיית הקולנוע האמריקאית ובעיקר השפיעה על תרבותה. בהחלט יהיה מעניין לראות את רדפורד מככב לצידו של סמואל ל. ג'קסון. נכון לרגע זה הדיווח עדיין לא אומת, אך ככל הנראה כבר בימים הקרובים רדפורד עצמו ייתן את דעתו בנושא מאחר ואולפני מארוול לא השיבו בשלילה או הכחישו זאת.

בסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף" יככבו רוברט רדפורד, סמואל ל. ג'קסון ושחקן הקולנוע מקסימיליאנו הרננדז שגם הוא לוהק לאחרונה לסרטם של מארוול "קפטן אמריקה: חייל החורף". בנוסף מככבים גם כריס אוונס, סקרלט ג'והנסון הלוהטת וקובי סמלדרס אשר כיכבה לאחרונה בסרט "מקום מבטחים".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "קפטן אמריקה: חייל חורף" מקבל חיזוק
סרטים בקולנוע