ג'ספר סיטוול מצטרף ל"קפטן אמריקה"

קולנוע
שחקן הקולנוע מקסימיליאנו הרננדז אשר כיכב בסרט "הנוקמים", חשף כי הוא יככב לצידו של כריס אוונס בסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף".

ג'ספר סיטוול מצטרף ל"קפטן אמריקה"
ג'ספר סיטוול מצטרף ל"קפטן אמריקה"

מקסימיליאנו הרננדז הוא שחקן קולנוע שכיכב בסרטי המדע הבדיוני "ת'ור", "הנוקמים" ו-"פריט 47" בדמותו של ג'ספר סיטוול - סוכן הריגול של "המגן" (S.H.I.E.L.D), הודיע כי הוא חוזר לתפקידו בסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף". הרננדז החליט לשתף את עוקביו בטוויטר: "אני חוזר ובגדול, תפקידי בסרט ההמשך של "הקפטן אמריקה" יותר משמעותי".

"אני לא אוכל לחשוף פרטים נוספים לגבי הסרט אחרת ישללו ממני את תפקידי", כתב הרננדז והוסיף, "אתם לא יודעים מה מצפה לכם וכי תיהיו מופתעים לאחר הצפייה בסרט".

השחקן מקסימיליאנו הרננדז אשר הראה את ביצועיו המרשימים בסרט "הנוקמים", חוזר לככב בסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף" אותו מפיקה חברת מארוול ובו יככב לצידו של סמואל ל. ג'קסון אשר חוזר לגלם את תפקידו של ניק פיורי - האחראי על יחידת הסוכנים החשאים של S.H.I.E.L.D.

לצידו של מקסימיליאנו הרננדז יככבו גם כריס אוונס, סמואל ל. ג'קסון, סקרלט ג'והנסון, טובי ג'ונס, אנתוני מקי, פרנק גרילו וקובי סמלדרס המככבת גם היא כסוכנת S.H.I.E.L.D. הסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף" אשר מבויים בימים אלו, עתיד לצאת לבתי הקולנוע בארץ ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'ספר סיטוול מצטרף ל"קפטן אמריקה"
סרטים בקולנוע