גארי אולדמן וטום הארדי במותחן חדש

קולנוע
גארי אולדמן וטום הארדי מתאחדים שוב למותחן חדש, "ילד 44" המתרחש בתקופת המלחמה הקרה ומתבסס על פשעיו של הרוצח הנקרופיל אנדריי צ'יקטילו.

גארי אולדמן וטום הארדי במותחן חדש
גארי אולדמן וטום הארדי במותחן חדש

גארי אולדמן וטום הארדי כיכבו לראשונה בסרט המתח "החפרפרת", ולאחר מכן התאחדו שוב בסרטו של כריסטופר נולאן "עלייתו של האביר האפל" בו כיכבו לצידו של כריסטיאן בייל. ושוב שני השחקנים הגדולים מתאחדים בפעם השלישית לסרט המתח "ילד 44" בבימויו של דניאל אספינוזה אשר הביא לנו בשנה שעברה את סרט הפעולה "טעון הגנה" שהפך להצלחה גדולה.

הסרט "ילד 44" יופק על-ידי רידלי סקוט הנחשב לאחד הבמאים והמפיקים המשפיעים ביותר בתעשיית הקולנוע ההוליוודית, אליו מצטרף מייקל קוסטיגן שהפיק לאחרונה את סרט המתח "סטוקר". את התסריט כתב ריצ'רד ריץ' אשר יצר את סדרת הפשע "הסדרה NYC 22" ששודרה ב-2012, בעוד שחברת ההפקה "סאמיט אנטרטיינמנט" בשיתוף עם "ווי וורלד אנטרטיינמנט" נבחרו להפיק את הסרט.

העלילת מתרחשת בתקופת המלחמה הקרה ועוקבת אחר קצין משטרה סובייטי (טום הארדי) הנשלח לחקור מקרי רצח בהם מעורבים ילדים צעירים, בהמשך החקירה הקצין חושף ראיות מחשידות המובילות להחלטותיו של ראש ממשלתו. גארי אולדמן יככב כמפכ"ל המשטרה היוצא לחקור את החשדות, בעוד שכוכבת הקולנוע, נומי ראפאס תככב לצידו של טום הארדי בתפקיד דיי שמן.

בלתי נפרדים



כפי שראינו את ביצועי המשחק המעולים של השניים בסרטים האחרונים בהם כיכבו, גם פה אנחנו בטוחים שהם יצליחו בגדול יותר מבעבר ואף יסחפו גל חדש של מעריצים. לצידם של הארדי ואולדמן מככבים נומי ראפאס ("הנערה עם קעקוע הדרקון") וג'ואל קינמן שבעברו שיתף פעולה עם דניאל אספינוזה בסרט "טעון הגנה". הסרט "ילד 44" צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארץ ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על גארי אולדמן וטום הארדי במותחן חדש
סרטים בקולנוע