ריאן גוסלינג פורש מקריירת המשחק?

רכילות
שובר הלבבות הקנדי שהחל את דרכו בתעשיית הבידור כילד בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית בזמנו "מועדון מיקי מאוס", חשף כי הוא פורש מתחום המשחק בשל תחושת מיצוי.

ריאן גוסלינג פורש מקריירת המשחק?
ריאן גוסלינג פורש מקריירת המשחק?

משהו מוזר קורה בתעשיית הקולנוע האמריקאית, רק לאחרונה ליאונרדו דיקפריו והכוכבת הלוהטת מייגן פוקס הודיעו על פרישתם. שכעת ולצערנו גם השחקן הסקסי, הלא הוא ריאן גוסלינג הודיע על פרישתו. לאחר 9 שנים של עבודה קשה ותמריץ שאינו נגמר, כוכב הקולנוע ריאן גוסלינג שריגש אותנו בסרט הרומנטיקה "היומן" אשר למעשה היה תפקיד הפריצה הגדול שלו, הודיע כי מיצה את קריירת המשחק וכי לעת עתה פורש ממנה.

כאן הכל התחיל:



גוסלינג ידוע בשל תפקידיו הבולטים בסרטים "חצי נלסון" ו-"בלו ולנטיין" שזיכו אותו בפרסים שונים וזכו לשבחים רבים. לאור הצלחותיו בסרט "בלו ולנטיין", גוסלינג לוהק לתפקיד ראשי בדרמת הפשע "דרייב" בו כיכב כנהג פעלולים מקצוען שבעברו היה נהג מילוט של שודדי בנקים, תפקיד זה הביא לו את חשיפה גדולה ומוניטין רב שאיתו סחף הרבה מעריצות נלהבות. וכמובן שלא שכחנו את סרט הפשע "יחידת גנגסטרים" בו כיכב לאחרונה כשוטר סמוי היוצא למאבק כנגד איש הפשע המאורגן מיקי כהן - הגנגסטר הבלתי נשכח.

"אני בתחום הזה יותר מדי זמן, איבדתי את הפרספקטיבה לדבר שאני הכי אוהב", סיפר גוסלינג לסוכנות הידיעות AP. "חשוב לי לקחת הפסקה מהתחום, זו הדרך הטובה ביותר שבה אלמד להעריך מחדש את הדבר שאני עושה".

הגנגסטר האחרון:



כמו כן, זה עדיין לא הסוף, ישנם עוד מספר סרטים בהם גוסלינג מככב וצפויים לצאת עוד השנה לבתי הקולנוע בארץ. אחד מהם הוא דרמת הפשע בבימויו של דרק סיאנפרנס, "המקום בתוך היער" בו מככב גוסלינג לצידם של בראדלי קופר ולצד חברתו בחיים האמיתיים הלא היא אווה מנדז הלוהטת. בעוד שהסרט השני בו יככב הוא "רק אלוהים סולח" שבו מגלם מתאגרף לשעבר היוצא לנקום את מותו האכזרי של אחיו הצעיר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ריאן גוסלינג פורש מקריירת המשחק?
סרטים בקולנוע