"בונד 24" ממש מעבר לפינה

קולנוע
לאחר שסחף אותנו ללא הרף אל תוך עולמו של בונד ואף הכניס רווחים עצומים בקופות, חברת הסרטים MGM הודיעה כי הסרט הבא בסדרת סרטי ג'יימס בונד יגיע לבתי הקולנוע תוך שלוש שנים.

"בונד 24" ממש מעבר לפינה
"בונד 24" ממש מעבר לפינה

יש כאלה שיגידו ש"סקייפול" הוא סרט השנה, ואם לומר את האמת הוא הפתיע אותנו ויותר מכך. לאחר כ-2 סרטים בהם כיכב דניאל קרייג, הוא חזר לעשות זאת בפעם השלישית בסרט ה-23 במספר בסדרת הסרטים של ג'יימס בונד. ביצועיו המרשימים והמופתיים גרמו לכולנו לאוהב את דניאל קרייג ובמיוחד להעריץ דמותו של ג'יימס בונד המבוססת על סדרת ספרי ריגול של הסופר הבריטי איאן פלמינג אשר קיבל את ההשראה לספריו משרותיו במודיעין הצי הבריטי בזמן מלחמת העולם השנייה.

סדרת הסרטים של ג'יימס בונד החלה את דרכם עם שחקנים מהשורה הראשונה, הראשון בניהם היה זוכה פרס האוסקר, שון קונרי אשר כיכב ב-7 סרטים ביניהם "דוקטור נו" ו-"אתה חי רק פעמיים" שהפכו להצלחה מסחררת ואיתה סחפו הרבה מעריצים. לאחר פרישתו של קונרי מתפקידו כג'יימס בונד, ג'ורג' לזנבי נבחר לגלם את דמותו של ג'יימס בונד בסרט "בשרות הוד מלכותה". אחריו הגיע רוג'ר מור אשר כיכב ב-7 סרטים של ג'יימס בונד, ביניהם "המרגלת שאהבה אותי" ו-"רצח בעיניים". וכמובן שלא שכחנו את טימותי דלטון אשר כיכב בשני סרטים ואילו פירס ברוסנן כיכב בארבעה סרטים.

ואז הגיע שחקן קולנוע אנגלי, דניאל קרייג שכיכב בשני הסרטים "קזינו רויאל" ו-"קוואנטום של נחמה" אשר שבו את ליבם של מעריצי ג'יימס בונד. כ-4 שנים מאוחר יותר (2012), קרייג חזר נמרצות להופיע בסרט ה-23 במספר הלא הוא "סקייפול" שבהחלט נחשב לאחד מסרטי האקשן הטובים ביותר של 2012. כמו כן, הסרט הביא לקרייג הרבה מעריצים חדשים ובעיקר מעריצות. בדרכינו אנחנו רואים כי עומד מולנו שחקן קולנוע ברמה הגבוהה ביותר, ואת זה ניתן גם להבין מפיו של רוג'ר מור אשר כתב ספר על ג'יימס בונד ובו נכתב "דניאל קרייג הינו השחקן הטוב ביותר שגילם את בונד". אכן שחקן אדיר עומד מולנו ונקווה שימשיך איתנו לסרטים נוספים בסדרת האקשן של ג'יימס בונד.

אולפן הסרטים MGM אשר הפיץ את הסרט "סקייפול" דיווח כי סרט ההמשך "בונד 24" (שם זמני כמובן) ייצא לבתי הקולנוע בעוד כ-3 שנים: "אנחנו עובדים על פיתוח התסריט ביחד עם שותפינו", חשף מנכ"ל MGM, גארי ברבר. "אנו מקווים לפתח את התסריט בהקדם, ובקרוב גם נמצא במאי שיעבוד איתנו. אנחנו מקווים שבתוך שלוש שנים הסרט ישוחרר לאקרנים".

אכן ידיעה משמחת למעריצי סדרת הסרטים של ג'יימס בונד, אך עם זאת זה גם מבאס שנצטרך להמתין במשך שלוש שנים (כמו שירות צבאי) עד לסרט ההמשך "בונד 24". כל שנותר הוא לתלות ציפיות בתקווה שאולפני MGM ימצאו במאי ראוי להערצה שיוכל להיכנס לנעליו של סם מנדז שהשאיר לנו טעם של עוד.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "בונד 24" ממש מעבר לפינה
סרטים בקולנוע