"הבריחה מניו יורק" חוזר בטרילוגיה

קולנוע
לאחר שסרטים רבים של הבמאי ג'ון קרפנטר זכו לחידושים מפתיעים, כעת מגיע גם תורו של סרט הפעולה "הבריחה מניו יורק" שיופק כטרילוגיית סרטים חדשה.

"הבריחה מניו יורק" חוזר בטרילוגיה
"הבריחה מניו יורק" חוזר בטרילוגיה

עוד ב-2007 היו דיווחים ביצירת הרימייק לסרט "הבריחה מניו יורק" בו היה אמור לככב ג'רארד באטלר בדמותו של סנייק פליסקן, בעוד שהבמאי לן וייסמן ("זכרון גורלי") היה אמור לביים את הסרט. בשלב כלשהו ג'רארד באטלר החליטו לוותר על הצעת החידוש מאחר וטען כי הסרט לא יזכה להצלחה, שלאחריו גם לן וייסמן עזב את תפקיד הבמאי מאותה הסיבה ומאז לא הוזכר דבר.

"הבריחה מניו יורק" (1981) הינו סרטו המצליח של הבמאי המוערך ג'ון קרפנטר אשר הביא לנו בעבר את סרטי האימה "ליל המסכות", "היצור" ו-"כפר הארורים" שגם הם זכו לחידוש דיי מצליח. מדיווחים חדשים עולה כי אולפני "סטודיו קנל" בשיתוף עם ג'ואל סילבר ("בית השעווה", "שרלוק הולמס" ו-"זהות לא ידועה") יהיו אחראים על הפקת רימייק לסרט "הבריחה מניו יורק" במטרה להפוך אותו לסרט ראשון בטרילוגיה חדשה.



כזכור, בסרט "הבריחה מניו יורק" כיכב בתפקיד הראשי שחקן הקולנוע קורט ראסל שבעברו כבר עבד עם ג'ון קרפנטר בסרט "אלביס" (1979) שזיכתה אותו בפרס פרס האמי. עלילת הסרט עקבה אחר סנייק פליסקן (קורט ראסל), פושע מסוכן אשר נשלח לעיר מנהטן שהפכה לביתם של פושעים מסוכנים וזאת על מנת להציל את נשיא ארה"ב אשר נמצא בידם.

מדיווחי ה"הוליווד ריפורטר" נאמר כי אולפני הסרטים אשר אחראים על הפקת סרט החידוש לסרט "הבריחה מניו יורק" הם "ניו-ליין סינמה" בשיתוף עם "סטודיו קנל". עדיין לא נאמר דבר לגבי הבמאי או השחקנים שעתידיים להשתתף בסרט, אך כאשר ישחררו פרטים נוספים, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הבריחה מניו יורק" חוזר בטרילוגיה
סרטים בקולנוע