טרנס הווארד חושף מדוע לא הופיע ב"איירון מן 2"

קולנוע
שחקן הקולנוע האמריקאי, טרנס הווארד אשר כיכב בסרטו של ג'ון פבראו, "איירון מן", חשף מדוע אינו הופיע בסרטי ההמשך לצידו של רוברט דאוני ג'וניור.

טרנס הווארד חושף מדוע לא הופיע ב"איירון מן 2"
טרנס הווארד חושף מדוע לא הופיע ב"איירון מן 2"

לאחר כ-5 שנים מאז שהופיע בסרט שובר הקופות, "איירון מן" בדמותו של ג'יימס רודס - חברו של טוני סטארק, טרנס הווארד החליט לחשוף את הסיבה שלשמה לא כיכב בסרטי ההמשך של "איירון מן": "השחקן דון צ'ידל ורוברט דאוני ג'וניור מסתדרים היטב יחדיו", סיפר הווארד, "בהתחלה הם רצו את דון צ'ידל לתפקיד, אבל אז, הסוכן שלי ניסה לשכנע את מנכ"ל חברת מארוול לצרף אותי, אך ללא הצלחה".

לגבי חוזה הסרט הראשון הווארד סיפר: "מארוול שילמו לי כ-4 וחצי מיליון דולר על התפקיד בסרט הראשון, לעומת זאת, כשהגענו להסכמה בחוזה הסרט השני מארוול אמרו לי כי הסרט השני יצליח איתי או בלעדי. ולכן, במקום 8 מיליון הדולר שהייתי אמור לקבל ע"פ החוזה שכבר נחתם, הם הסכימו לשלם לי רק מיליון דולר".

"כבר סגרתי איתם על שלושה חוזים, אבל לא חשבתי שהם יוותרו עלי בקלות, בסופו של דבר אני בטוח שהייתי מועיל להם, אבל לצערי הרב הם לא כיבדו את החוזה וחבל שכך".

אנחנו בהחלט מבינים את הצד של הווארד והוא בהחלט צודק, אומנם מארוול לא עשו צעדים נכונים וכי פגעו בתדמיתם, אך אם הם לא היו מלהקים את דון צ'ידל אשר הראה ביצועים מרשימים, לא היינו זוכים לראות סרט המשך שאף מצליח יותר מקודמו, הרי לדון צ'ידל לא היה תפקיד קטן, אם כי כיכב לאורך כל הסרט לצידו של רוברט דאוני ג'וניור כאיירון מן.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טרנס הווארד חושף מדוע לא הופיע ב"איירון מן 2"
סרטים בקולנוע